|
||||
|
||||
Quote:
Stond een witte mk2 op de oprit, met ingevoerd kenteken, denk die heeft er eentje bijgekocht voor de winter. Aangezien de gti uitzag alsof hij al een paar dagen niet gelopen had. Vandaar
|
||||
|
||||
GTI is dagelijks op pad. Daily he moet alleen eens gepoetst worden hihi
Die witte mk2 is van men vader. Hij heeft hem een half jaar geleden zo iets gekocht. Kom je vaker hier door de straat gereden dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee eigenlijk niet,moest er toevallig ff iets droppen, aangezien ik toch in simpelveld was bij me ouders, die wonen op de rolduckerweg.
|
||||
|
||||
Ow oke, Hoe heet je eigenlijk met de voornaam? Hebben ze altijd daar gewoond dan? Maar jij woont niet meer in simpelveld of?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Geert aangenaam.Ouders wonen daar al sinds 93,en ik tot vorig jaar ook. Volgens mij heb jij 2 broers,of ben ik nou in de war?
|
||||
|
||||
Ik heb maar een broertje. Naam komt me eigenlijk niet echt bekend voor Waar ergens in de rolduckerweg? Boven of onder aan de berg? woon zelf als sinds men geboorte hier, ('89)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Roddel je nu over mij?? :p Beantwoord graag vragen en reageer zo mogelijk meteen |
|
||||
|
||||
Mooi 16 kleppertje.
Aanwinst voor het zuiden. Helaas mis ik de tijd om grondig aan mijn project te beginnen. Maar ik heb tijd......anders na mijn pension lol |
|
||||
|
||||
Quote:
bovenaan, aan de arme kant, niet de vrijstaande villa kant. 5 huizen rechts naast de slagerij.
|
|||
|
|||
mooi golfje hoe is het plaatwerk?
|
|
|||
|
|||
Zitten die sebrings er nou onder? zijn mooie beschaafde wielen vind ik. jammer dat ze er niet in 16 inch zijn.
|
|
||||
|
||||
@ DragonGr Dragon; Ik zou niet durven
@ John79; Dankje Ja als het een daily is kun je er zo wie zo niet veel aan doen, Want heb hem dagelijks nodig. En tijd heb ik ook niet echt er voor. Is soms wel jammer. Wat meer tijd en een garage moest ik hebben @vwmotorsport; Sebrings heb ik door verkocht, Maar dat is al bijna een jaar weer geleden. Ze hadden echt veel schade. En ik had niet echt tijd voor ze fatsoenlijk te maken. Achter af wel dom dat ik ze heb weg gedaan. Ze zijn best geliefd golfje_295.000; Hmm oke, ja woon ik dan hier aan de villa kant? Een huis is een huis he. hoeft maar droog en warm te zijn |
|
||||
|
||||
Weer een poosje stil geweest. Deze week hier en daar naar de auto gekeken. Ondertussen nog de achteruitrij schakelaar vervangen. Zag opeens dat het licht niet meer brandde. Dus dat is ook weer gemaakt. Verder nog een ander uitlaat er onder gehangen, Supersprint Magnum met middendemper vervanger. Klinkt super en ook niet te overdreven En ik vind hem wel netjes staan
Moet de auto binnenkort een goed wassen, en dan maak ik eens nieuwe foto's Verder heb ik nog wat liggen spelen met een foto bewerk programma, wat vinden jullie er van? Zo dat was het weer even van mijn kant, reacties altijd welkom |
|
|||
|
|||
Lol!!
Snel ff die plunjer proberen! Hoor het graag |
|
||||
|
||||
Zier er allemaal netjes uit zo......... TOP ...
|
||||
|
||||
foto`s zien er goed uit Gino, erg mooi met de borbet`s.
|
||||
|
||||
Thx voor de positieve reacties
|
|
|||
|
|||
aaaah deze GTi is echt netjes hooooor
|