|
||||
|
||||
zit eigenlijk al tijde in de serie van HTC, maar zit er toch sterk over te denke om binnekort over te stappe naar een blackberry..
ook vanwege mijn werk bevalt het touch en het touchebord van de touch pro 2 niet geheel meer zit iederekeer vol zaagsel stof etc
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik ben weg van De HTC toestellen met een Android os, geweldig!
|
||||
|
||||
Eerst een N97 gehad van Nokia wat een waardeloos toestel ging alleen maar kapot, nu een Nokia N8 gekregen aangezien ik geen N97 meer wilde krijgen, moet alleen even wennen aan het touchscreen maar verder een heel mooi toestel, Amoled display is echt heel mooi.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
ik heb mij N97mini ook oplaten sturen met de mededeling dat ik nog nooit zo waardeloos toestel gehad heb.
volgnes de HI mevrouw was er kans dat ik een andere nokia uit mag zoeken? alleen ben ik er nog niet uit welk toestel (nokia) ik dan uit mag/kan zoeken, iemand goede ervaringen met een bepaald model nokia? zoiezo komt er als ik mag verlengen (maart 2012) na 15 jaar nokia geen nokia meer!!
|
||||
|
||||
Ik had ook een n97mini, slechtste toestel wat ik ooit gehad heb.
Heb de n97 teruggebracht en ben van nokia afgestapt omdat die nog in een stenen tijdperk leven. Heb nu een Samsung Galaxy Ace en die bevalt me heeeeeeel goed.
|
||||
|
||||
BB curve 8250 dacht ik, ideaal!
|
||||
|
||||
tja de afgelopen jaren is het maar bij 1 merk gebleven.
iPhone 2G iPhone 3G iPhone 3GS en nu iPhone 4 Natuurlijk in september dit jaar waarschijnlijk ook weer de iPhone 5 of 4S of welke naam ze eraan gaan geven. Beste telefoons die ik ooit heb gehad. |
|
||||
|
||||
Zit zelf te denken om eind van de maand een HTC te halen. De sensation komt dan uit.
Wat is jullie ervaring met de verschillende HTC toestellen?
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer eens toe aan een nieuwe aangezien ik toch weer denk aan een nokia wordt het een n8 denk ik.
Alleen lees ik op diverse sites zowel positeve als negatieve reacties. hoe zijn de n8 gebruikers er hier over te spreken?
|
||||
|
||||
Quote:
Vind dat Symbian zelf niks, komt niet echt strak over vind ik als je het vergelijkt met Blackberry,Apple of Android. Gewoon ff naar de mediamarkt oid lopen en even uitproberen
|
|||
|
|||
Heb nu een jaar een HTC HD2 en ik moet zeggen: wat een dramatoestel...
Hij is nu voor de 2e keer ter reparatie omdat de software elke keer vastloopt (windows...). Ik moet zeggen dat HTC heel behulpzaam is met hun klantenservice, maar van de software op het toestel word ik niet goed. Wel hebben de toestellen enorm veel mogelijkheden en ook praktische handigheidjes...ik pak alleen nooit geen toestel meer dat op windows mobile draait.
|
||||
|
||||
heb inmiddels de N8 gehaald.
ben er tot nu toe wel tevreden over is even wennen maar het werk wel naar behoren.
|
||||
|
||||
Vorige week de Samsung Galaxy SII besteld!! 4.3 inch scherm, android 2.3, 8.0 mp camera, dual core processor, Gorilla glass en slechts 8 mm dik!! kan niet wachten...
|
||||
|
||||
Quote:
Bang voor Bokito?
|
|||
|
|||
Ik heb gister van mijn baas de nieuwe Samsung Galaxy S2 1.2GHZ gekregen
Hij belde me op en ik kon kiezen uit 3 toestellen Het is dus de Samsung Galaxy S2 geworden. Ach, leuk werk telefoontje Ik mag hem ook gewoon voor prive gebruiken Last edited by Domi : 10-07-2011 at 11:04. |
|
||||
|
||||
Ik heb een schijthekel aan die smartphones....overal waar je kijkt loopt iedereen met zo`n ding in de hand...op het terras, in de winkel, of waar dan ook.
en dan de hele tijd over het beeldscherm zwaaien met de vingers...blegh Ben blij dat ik nog `n ouwe gare nokia heb
|
|||
|
|||
Totdat je zelf ooit 1 hebt.
Maar ik loop er niet mee over straat met de phone in zicht, want dan jatten ze hem je gewoon uit je handen. |
|
||||
|
||||
Ik ken mezelf en zou idd net zo asociaal mee doen als de rest...daarom wil ik ook geen een.
Maar let er maar eens op...
|
||||
|
||||
5 Jaar lang met mijn N73 gedaan, vond ik zo'n prestatie dat ik nu een Galaxy S2 heb gekocht. Wat een gemak zeg!
|
|
||||
|
||||
sinds een paar weken een htc desire s, wat een geweldige telefoon is dit zeg