|
|||
|
|||
Ze beginnen ook eerst met de vrachtwagens, alwaar het door technische problemen drastisch is uitgesteld! Hoe het er nu mee zit bij vrachtwagens weet ik niet eerlijk gezegd, volgens mij alsnog niet ingevoerd!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is het kwartje van Kok voor, de wegenbelasting en de belastingen op de brandstof, maar die bestaan hier in Nederland gelukkig niet, toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon op paar fora oproepen doen
|
||||
|
||||
als protest iedereen de auto 1 dag laten staan...
|
|
||||
|
||||
Zal de baas waarderen...
|
||||
|
||||
taliban ff huren voor bommetje op kabinet
rrrrrrrrrrrai ai ai ai.....BAM! |
|
||||
|
||||
Net op het journaal: leasemaatschappijen en werkgevers willen graag de gegevens inzien die het kastje verzamelt, om zo tot een beter beeld van de klant te komen, en zo samen met de klant aan een optimalisering van het leasecontract en het autogebruik te komen.
Dure woorden voor: als je één kilometer rijdt die de werkgever geen inkomsten oplevert, kan ie dat natrekken en je de rekening sturen. Hoe dan ook, het gaat je NOG meer geld kosten... Het begint al voor het überhaupt begonnen is.
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk jij naar het journaal |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het prima, hoef ik die k u t administratie niet meer bij te houden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als jij die kilomterheffing vergoed krijgt omdat je een auto van de zaak hebt, gaat de overheid dit zien als inkomen en deze ook weer belasten? Is natuurlijk weer een uitgelezen kans om er weer een heffinkje bij in te voeren. |
|
||||
|
||||
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb een auto van de zaak, waar ik niet prive mee rijdt. Dan moet je elke rit bijhouden. Als er zo'n kastje inzit, kunnen ze het zo uitlezen en zien of ik alleen zakelijk rijd, en hoef ik die zooi niet bij te houden, soort blackbox idee dus.
|
|
|||
|
|||
Die kastjes zijn er toch al, om jou de administratie uit handen te nemen?
|
|
|||
|
|||
nu kan arne nog een beetje sjoemelen en straks niet meer
gr. martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, komt er denk ik sowieso in in mn volgende leaser. |
|
||||
|
||||
Quote:
't Ging per ongeluk... En nee, dat hoort mijn vriendin niet vaker.
|
||||
|
||||
Quote:
Ah leuk, als je werkgever dalijk ziet dat je auto anderhalf uur bij de concurrent heeft gestaan. Mag jij gaan uitleggen dat het niet om een solliciatie of het doorgeven van jaarcijfers oid. ging.
|
||||
|
||||
Quote:
Aaah dat is iets anders, je hebt wel mensen die hem ook prive rijden. Blackboxen zijn er inderdaad al. |
|
||||
|
||||
Quote:
Big Brother is watching you!! - Realtime overzicht van uw medewerkers op de ‘Google Map’ niet meer ff wippen in de baas zijn tijd dus Ik zeg: privacy-wet! |
|
||||
|
||||
Quote:
En daarom hebben ze nu deze site in de lucht gebracht http://www.redonzeprivacy.nl/
Last edited by Area51 : 21-11-2009 at 09:16. |
|
||||
|
||||
goede site heb de petitie ook gelijk maar ff getekend
|