|
|||
|
|||
het cleane is wel dik!!!!
|
|
|||
|
|||
Mooi gemaakt Erikje
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
ik mis een taart schep!!!!!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is mijn visie wat dikker dan de jouwe Erik
|
||||
|
||||
Condensatortje kopen? Ik blijf onder de 3k.
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Ja . . . . want waar is al het polyester waar Misha ( zonder C ) oversprak ?? |
|
||||
|
||||
Condensator? Neuh, ik weet niet eens waar zo'n ding voor dient.
Voor alle duidelijkheid mensen, er komen geen 15inch woofers in en ook zeker geen polyester toestanden. Enige wat nu misschien nog veranderd aan de kofferbak is GL kofferbekleding, maar ik vind 't eik wel prima zo
|
||||
|
||||
Quote:
De condensator geeft je een buffer in je stroomcircuit door als een soort tijdelijke extra accu te fungeren. Bij pieken in je bas zal het geluid dus niet ineens inzakken door een te kort aan elektrisch vermogen. De condensator levert dan dat beetje extra stroom door zich (gedeeltelijk te ontladen), daarna laadt ie zich weer terug op. GL bekleding zou de koffer wel goed doen imo. Heb die schuim-matten nooit echt mooi gevonden eerlijk gezegd. Ben zelf ook niet zo van die grote installaties trouwens. Zolang het muziek maakt is het prima.
|
||||
|
||||
Quote:
nou oke, maar hoe groot is dat woofertje misha?! ik heb zelf een kistje gebouwd met 2x 12", wat uiteindelijk in de jetta GT van maarten is beland, maar dat achterste gedeelte zit dan proppievol? is dit 6" oid? |
|
||||
|
||||
Mijn woofert is 10inch, zo'n groothoek-lens geeft altijd een beetje een vertekend beeld
Chris, die 'schuimmatten' zijn inderdaad niet heel mooi, krijg ze ook niet schoon.. die vlek op de mat. Maar goed, ik kom toch zelden in m'n kofferbak dus wat dat betreft maakt het me eigenlijk ook weinig uit.
|
|||
|
|||
Een condensator zorgt er ook voor dat je accu iets langer heel blijft . . . luister je dus veelvuldig op standje hard, dan zou ik er toch langzaam aan voor gaan sparen
Last edited by VeeDubber : 18-10-2009 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Mwa Remco... in de grijze heb ik 8 maanden rond gereden met soort dezelfde audio-setup erin (composet, versterkertje en sub), nooit geen problemen gehad ofzo, dus ik denk dat ik het zo wel ga redden.. ik heb 'm niet vaak heel hard staan
|
||||
|
||||
Aan een condensator heb je weinig tot niks. Neem een fatsoenlijke accu, dat werkt een stuk beter. Als je een condesator neemt is een niet goede zelfs nadelig..
Voor meer info moet je niet bij mij zijn, ik quote ook maar een expert Misha heeft iig geen condensator nodig
|
||||
|
||||
Quote:
Gelieve daar even een tpoic over te openen want daar zijn de meningen toch behoorlijk over verdeelt. Gr
|
|||
|
|||
een condensator heeft enkel nut bij een zware installatie !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen als je een filmpje gaat maken voor youtube hé Misha .Dan knalt LimBizkit wel volle bak door de speakers. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik zal wel wat Jeugd van Tegenwoordig opzetten wopwopwop!
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt klopt, voelde em eigelijk ook al aankomen. Op Showyoursound.nl vind je redenen genoeg om gewoon géén condensator te nemen, ook niet bij zware installaties.. Nu-tte-loos
|
||||
|
||||
Oke, eindelijk wat foto's gemaakt.. Enjoy
Paar meer voor the people who give a shit: http://www.flickr.com/photos/392566...57622553652098/
|
||||
|
||||
hmm, waar zijn je banden??
(die bandjes zijn wel heel erg plat/smal). Het witte thema is echt geweldig gelukt bij deze auto