|
||||
|
||||
erg mooi die wilwood remmen.
|
|
||||
|
||||
Thanks,
Heb de jetta inmiddels weer terug om er zelf weer wat dingen aan te doen. Inlaatbuis gepolijst Accu vastgemaakt Wielen er onder en hem voor het eerst in een half jaar gewassen, heerlijk :
|
||||
|
||||
hee kerel.. kom jij nog naar de see/
|
||||
|
||||
Daarna nog even gekleid: GOOR!!
|
||||
|
||||
Grill er in en gummen maar!
@Richard, morgen avond/nacht rijden we naar de See! |
|
|||
|
|||
Loopt hij al en gaan jullie met de jetta ook? Dan is het nog snel gegaan, resultaat mag er zijn iig!
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit! hoe heb je het nu precies opgelost met je remmen? (de cilinders/pedalen) je rijdt ook helemaal zonder bekrachtiger?
|
|
||||
|
||||
Gaaf project!
|
|
||||
|
||||
Helaas is de jetta nog niet klaar, nog wat kleine dingetjes, maar genoeg dingetjes o hem niet mee te nemen
We gaan dus met de polo. Remmerij zal ik nog wel een extra foto van maken als eht helmaal aangesloten is.
|
||||
|
||||
graag, remmen en koppeling ben ik ook wel benieuwd naar, Tjeerd
|
|
||||
|
||||
Ik ga eerst maar eens zorgen dat het allemaal werkt
15" kan net om de g60 remmen trouwens.. Duwde de jetta naar buiten en was het plaklood links alweer kwijt.. Wie weet dit trouwens: Op mijn banden zit een geel rondje, is dit het zwaarste of lichtste punt van de band (dus bij of tegenover het ventiel)??
|
|||
|
|||
bij mij zitten ze bij het ventiel
|
||||
|
||||
Importeur zegt dat ze er tegenover moeten, ga het bij één wiel proberen, kijken of er dan minder lood in moet..
Vandaag weer lekker aan de knutsel gewest: nieuwe aanjager er in, kabels en stekkers voor startmotor en achteruitrijlichtschakelaar netjes gemaakt. Helaas wel hele dikke schade op een wiel ontdekt.. Die kan dus weer op nieuw..
|
||||
|
||||
Weer wat motivatie opgedaan in Oostenrijk? Veel Jetta mk1's dit keer.
En een witte polo sdi, volgend jaar met de Jetta zou mooi zijn
|
||||
|
||||
Motivatie zeker! inspriratie.. Minder..
De polo was mooi zuinig maar ik hoop inderdaad dat we volgend jaar met de 16v kunnen
|
|||
|
|||
Zeer mooie jetta.
Blok ziet er egt strak uit Succes verder ermee en we zullen hem binnenkort wel zien
|
|||
|
|||
nice waagebalken Ik heb het hier ook naast me liggen.
Stipje "moet" inderdaad tegenover het ventiel zitten. Maar volgens mij maakt het niet zoveel verschil. |
|
||||
|
||||
waagebalken??
|
||||
|
||||
stipje maakt wel degelijk flink verschil,bij de audi gemerkt....
had alleen geen zin om ze er weer af te drukken dus maar iets meer lood erop