![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit, en klinkt echt heel goed!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het moet gezegd worden: de prijs was supergoed, de levertijd relatief lang(2weken), de service was top. uitlaatdiscounter is echt een top site/bedrijf. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een statief nu, en ik ben ermee aan het experimenteren. Je kan dus langere slijtertijden hebben zonder wazig beeld.
![]() ![]() ![]() ![]() Dit is natuurlijk allemaal in men garage genomen, ik ga morgen in de openlucht wat fotos maken. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() 60Ah 600A 12v batterij. Meteen ook nieuwe multiriem gestoken. |
|
|||
|
|||
![]() Man man, complimenten! Net je hele topic doorgespit. Maar is mooi geworden hoor!
![]() Hoop dat die van mij er ook zo netjes uit komt te zien ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dank u, dank u. zo te zien komt het met de jouwe ook goed. ik heb ff men interieur eruit gekegeld, wss komt er eens rolbeugel in ![]() GTI superleggera: ![]() verlaten baantjes ![]() ![]() ook is hij volledig nagekeken vorige week, alles bleek tip top te zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() coole foto die onderste, alleen spijtig van dat zwarte lege vlak onderaan, van iets dichterbij had het nog beter geweest
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie golfke heb je daar!!!.
Mooie foto inderdaad die laatste. Maar even terug komende op de uitlaat. Ik op mijn gti ook een complete uitlaat van de uitlaatdiscounter. Als de motor goed op temperatuur vind ik hem veel geluid maken. Het hangt zelfs tegen de herrie grens aan en dat was mijn bedoeling niet. Is die jou wel een beetje stil? Ik moet zeggen dat ik er geen vlammendover heb bijgehad, maar gewoon een middenbuis ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
voor mij is hij ideaal, ik heb geen klagen over herrie. Luid genoeg is hij wel, maar dat hoort bij een gti vind ik |
|
||||
|
||||
![]() Laatste foto in high res aub ! Mooi hoor !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok update voor de golf: hij is eindelijk rammelvrij, het volledige interieur is eruit geweest en terug gemonteerd er is wat geluidsisolatie aan te pas gekomen en nu is ie echt perfect zo ![]() ![]() intussen heeft ie al wat km's gemaalt, allezins meer dan normaal, en het is nog steeds een geweldige wagen, mss nu meer dan ooit (behalve toen ie in 1987 nieuw was). volgende update zal een set zomerbanden worden (men eerste ooit, ik ben benieuwd ![]() high res foto: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe heb je jou accu bevestigd,in mijn golfje 2 zit hij een kwart slag gedraaid.
Heb pas gemerkt dat de komplete bevestiging weg gerot is bij mij,en heb het toen maar op een hakkie takkie manier vast gezet. Beter is lassen maar is een daily en misschien kan ik hem op jou manier wel goed vast zetten. Ben alleen bang dat ik met de + pol tegen het ijzer van de slotplaat aan kom. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bij mij zit er standaard een beugeltje onderaan die je op de lip van de accu zet en dan kunt vastdraaien met een steeksleutel |
|
|||
|
|||
![]() zo het interieur zit er weer in
brakke banden: ![]() sound: ![]() de aprilia in de spiegel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -> getint glas ![]() ![]() Last edited by Ice_ken : 28-02-2010 at 17:08. |
|
|||
|
|||
![]() OEM velgjes gekocht
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn ze allemaal zo netjes?
nice heur ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik kan gewoon goed foto nemen, eigelijk is er vrij veel werk aan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik bedoelde de randjes idd....zie je niet vaak dat er geen enkel krasje inzit...
|
||||
|
||||
![]() mooi setje velgen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
er is iemand tegen men golfke gereden, een dikken defender jeep. van de schok mijn belichting vergeten instellen op men kodak, dus men fotos zijn wa blauw, ik maak nog wel is betere straks ![]() de velgen staan er ondertussen wel op ![]() hopelijk komt het goed met dat ongelukje, want die kerel(ik ken hem) wil geen papieren invullen, en vond dat ik zelf maar de schade moest betalen omdat het op privé eigendoom was ![]() ![]() |