|
||||
|
||||
Quote:
het zijn vlagbet velgen dus zouden er spacers tussen moeten of het naaf gat uitboren maar dat had ik persoonlijk niet gedaan |
|
||||
|
||||
Quote:
ben bang dat er niets anders op zit het gaat hier om 0.5 tot 1 cm. zou ik moeten passen. en in de vering zakt ie zeker en komt het wel wat naar binnen maar dat gebeurt pas NA het spuiten
|
||||
|
||||
word wel super dik dit apparaat..... kan nie wachten om um af te zien!!
gr. |
|
||||
|
||||
Quote:
je bent niet de enige die er zo over denkt maar, met die tussendoor projectjes van frank denk ik dat het nog wel ff zal duren maar wat ik gehoord heb is er al een paar weken niks meer aan gedaan zou jammer zijn om dat project op de lang baan te schuiven dus word het tijd dat er weer eens wat werk aan gedaan word |
|
||||
|
||||
Quote:
jazeker egon, vanvavond was ie hier op bezoek heeft ie film meegekeken! had ie gewoon de hele avond in de loods kunnen leche! maar goed rocco moet nu natuurlijk eerst, de audi 1 / polo 50 is niet echt een daily dus hij moet wat en snel! maar goed hij is pas 2 maanden achter op schema
|
||||
|
||||
dames! het is zo weer weekeind
|
||||
|
||||
Quote:
en dan moeten we zuipen!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
smoesjes, |
|
||||
|
||||
Hele topic ff gelezen, maar wat word dit een bruut apparaat.
Ben egt benieuwd hoe ze erbij staat als er een kleurtje op zit...
|
||||
|
||||
gebeurt hier nog wat??
gr. |
|
||||
|
||||
frank als nog gefeliciteerd,
hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad.... ik kon niet komen, oma was ook jarig. en de jongens worden een beetje ongeduldig en willen wat vooruitgang zien dus trek je werk schoenen aan en doe eens wat. |
|
||||
|
||||
Doe eens wat aan die frees, Frank..... polyesterbak! Rieger-golf.........
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
goed zo renè, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. er was ooit eens een groene mk2.... dit is geen hint hoor frank |
|
||||
|
||||
Quote:
Met een rolkooi erin en Exip velgen eronder
|
||||
|
||||
zondag avond UPDATE jongens! dat is beloofd! dan is ie blank en zijn de spatborden aangepast. o en egon als je het niet TE druk hebt .
@ rallyegolf driver: rieger golf?? ik hoef mijn zin niet af te maken toch?
|
||||
|
||||
ja knedel zegt rene met zsn vr6 met rieger pakketje :P
|
||||
|
||||
Quote:
he! berry die doet pijn, voor de rallye rijders onder ons, @knedel16vweber, ik heb genoeg te doen dit weekend... of je moet me meer betelen dan mijn andere afspraak dan kom ik wel Last edited by egon : 13-02-2009 at 17:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
schrijf je dat niet rally maar goed dat rene weet wie het zegt dan he!
Daily VW Sharan 2002 2.8 24v Daily buske VW T5 2009 3.2 24v on air Hobby VW golf 4 Cabrio 2000 (nog) 1.8 75pk…. Last edited by BeRt_16VT : 13-02-2009 at 19:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn brede wielkasten zijn tenminste van ijzer.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |