|
||||
|
||||
Quote:
ik had bruinisse inmiddels al opgegeven...moet nog lokatie voor de bruiloft gaan zoeken en hadden dat ingepland maar misschien....zal toch wel dinsdag gaan worden ben ik bang...bij de ACN....
|
||||
|
||||
Quote:
nou die cocosmattenboer nog over de brug zien te krijgen....heb 1 keer antwoord gehad maar daar is het bij gebleven...misschien elke dag maar eentje gaan sturen dan..
|
||||
|
||||
Quote:
ook goed
|
||||
|
||||
Quote:
Laat me ff weten als je contact hebt. Ik wil zeker een setje hebben. Ben er al heel lang naar op zoek en baal er stevig van dat ie geen reactie geeft. |
|
||||
|
||||
Hiep hiep hoera.
Quote:
Alvast van harte gefeliciteerd, zult wel nerveus zijn met al die voorbereidingen, een geluk dat de ponton dan klaar is voor de bruiloft anders kon het wel lang duren als je net een nieuw huis hebt. Die woofer die je hebt wat is dat voor iets want de ruimte achterin is maar beperkt |
|
||||
|
||||
die woofer is net als de rest van de speakers van rockford fosgate, dik ding maar heeft maar een liter of 30 nodig dus kan een net klein kistje bouwen, hoedenplank zitten sleuven in gezaagd on de basjes naar binnen te laten en toch de stevigheid te houden....
|
||||
|
||||
[QUOTE=woodruff]Alvast van harte gefeliciteerd, zult wel nerveus zijn met al die voorbereidingen, een geluk dat de ponton dan klaar is voor de bruiloft anders kon het wel lang duren als je net een nieuw huis hebt.
en het is inderdaad lekker druk maar het lijkt er wel op dat de ponton op tijd klaar gaat komen, anders nog maar een paar vrije dagen er tegenaan... en het huis zal over een jaar klaar zijn dus voor die tijd zal de ponton zeker wel rijdend zijn....hopelijk het snelle blok ook, maar dat kan altijd nog later nu weer ff verder in de garage.. :biggrin: ...druk ...druk ...druk
|
||||
|
||||
cocosmattenboer
Quote:
Hanske, Hou mij ook ff op de hoogte...........ik wil die matjes ook wel Groet mycha
|
||||
|
||||
hansie, heb gisteravond dat kleppie van je onderhanden genomen. zal vanavond de hulplijnen er eens afvegen (als de verf droog genoeg is) en een fototje maken.
ik denk dat het mooier is als die "vw 1500" badge er niet op zit.
|
||||
|
||||
Ik ben er ook erg benieuwd naar Pim...
...ben zelf ook maar begonnen en pinstripen (eindelijk die zooi gevonden, nog bedankt voor die tip (op Ninove)).
|
||||
|
||||
niles, mocht je tips willen of gewoon je werk willen laten zien aan geintresseerden: http://sketchkult.com//phpBB/viewforum.php?f=21
|
||||
|
||||
Quote:
hee pim wilde je vanavond ff mailen dat je maar aan de gang moest ontwerp zag er goed uit...en je hebt geluk er staat geen 1500 achterop mijn auto...er staat 1600...ofwel het probleem blijft hetzelfde...en er zitten gaatjes in de klep dus optie vervallen is er niet...maar ben wel heel nieuwsgierig wat het geworden is...
|
||||
|
||||
Quote:
humor :biggrin: zal straks gelijk een fototje maken. mocht het helemaal niks zijn dan kan ik altijd nog met thinner de boel er af vegen (durf ik op die ouwe klepje wel aan, straks op die vers gespoten klep maar niet met proberen)
|
||||
|
||||
daar is tie dan
|
||||
|
||||
ssoheeee
ik vind de verhoudingen helemaal oke zo, niet teveel niet te weinig...je moet ook nog in gedachte houden dat in de midden van die kentekenplaat er bij mij ook nog een chrome kap opzit, dan steekt dat 1500 embleem er ook minder uit .... mag ik ook nog een fotootje van dat je heel de klep ziet...nog voor wat meer verhouding..ik vind het zo te zien helemaal top hoor...
|
||||
|
||||
Seau, dat is een mooie pimstripe! Ziet er goed uit. Gaat lekker he Pim, dat stripen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
je had goed aangegeven hoe groot je het ongeveer wilde, dat scheelt al een hoop. Quote:
extra bling bling, houden we rekening mee. je zou haast op zoek gaan naar chrome effect lak :-) Quote:
zal ik vanavond effe maken. ben zelf nog niet helemaal tevreden met de lijndiktes (vooral het feit dat het meerdere diktes zijn), maar dat is een kwestie van veel doen.
|
||||
|
||||
Vind m goed gelukt Pin...eehh, Pim
Ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet straks op de auto Hans ! Werd die nou voor en achter, of alleen achter ?
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf, PinstripePim
|
||||
|
||||
naar wat ik begreep voor en achter
:-) maltezer kruis designtje ergens op de kubel ?? of een mix van cross & flames: (design is niet van mij, maar zo iets is wel stoer)