|
||||
|
||||
hahaha, nou ik vond het vanochtend toch iets minder leuk... Wakker geworden in Tilburg om 4 uur en MOEST om 6:00 in Maasmechelen staan.. Toen ik de gordijnen opentrok zag ik nog niks omdat alles wit was.. Heb af en toe toch wel even met angstzweet in mn handen gezeten... Zeker zogauw je op de vangrails moet gaan letten om te gokken waar de weg is..
|
||||
|
||||
zal soms idd niet heel leuk zijn met deze luchte op de weg, ik ben dan ook blij dat ik dichtbij werk en ik verder eigenlijk niet de pad op hoef..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
was je vlak bij... heb in Kessel gestaan bij Café de Pleisterplaats . daar was het nog bar gezellig , we zaten tussen de kerst borrel van Transportbedrijf Kuypers Last edited by Alberto : 24-12-2010 at 20:40. |
|
||||
|
||||
Kessel, dat is hier om de hoek,
Had je de postduif niet op niet op pad te hoeven te sturen met dit weer |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt , duif nog aan gekomen ? maar was not @ home toen de duif op weg ging |
|
||||
|
||||
Nee volgens mij was hij moe onderweg en heeft hij even een tussenstop gemaakt.
Dan de kerstboom maar 1 dagje langer laten staan zodat de klink er nog even onder kan liggen. |
|
|||
|
|||
Quote:
zit hij vast bij Twan en Gé in Kessel |
|
||||
|
||||
Quote:
geil muziekje erachter, had je rika mee? |
|
|||
|
|||
Quote:
mooi jonge he . Jij had de Mercedes maar goed stuk zag ik vanmorgen zat je weer te smsen ? Last edited by Alberto : 29-12-2010 at 18:12. |
|
|||
|
|||
8 x wegenbelasting vrij , 2e rit deze week van deze hokken 1e 10 kwamen uit Zeebrugge , deze uit Emden gelukkig zijn er 3 mensen verstandig geweest om een gewoone te kopen 1 zelfs kocht een GTI |
|
||||
|
||||
De laad terreinen zullen vaak wel heel slecht zijn of niet? Als ik zo de foto zie.
|
|||
|
|||
Quote:
dit is nog netjes , maar zit veel verschil in zijn er bij die suiker schoon zijn , maar we komen ook laden , waar je beter je schaatsen onder kan doen Maandag bij Mercedes geladen in Bremen , waar het spik en span was en gister in Amsterdam bij de Nissan , 1 dik drama |
|
||||
|
||||
renault ramshorst in nijker
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
zo nu en dan heb je mazzel , en een makkie met gratis model auto maar meestal is het stampen Last edited by Alberto : 26-01-2011 at 17:34. |
|
||||
|
||||
sorry voor de vage foto, maar dit zie je ook niet elke dag