|
||||
|
||||
Leon had idd ook een externe olie koeler, alleen zat er geen extra olie filter en thermostaat tussen. Er zit wel een afdekkap op de oliepomp met daarop twee aansluitingen. Vanaf daar kan ik dus hetgeen maken zoals jij beschrijft.
Ik had afgelopen week ook al ff gezocht, kwam deze twee tegen; http://shop.hoffmann-speedster.com/...roducts_id/1208 en; http://shop.hoffmann-speedster.com/...roducts_id/1206 Dit is dus hetgeen wat jij dus ook bedoeld.. Morgen op het winterfestijn eens kijken of ik daar wat kan vinden Vielen dank Paul!
|
||||
|
||||
Quote:
Zo bedoel ik het idd. Paruzzi (de boxer) heeft dit ook gewoon. http://www.paruzzi.com/webwinkel/?z...1870&category=# Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Kleine update (sorry, nog geen fotos)
Ben momenteel wat druk bezig met een huisje wat ik sinds 1 week heb. Daarna weer plankgas aan de kever verder (ik heb nog 420 vrije uren voor dit jaar, dus komt goed ). Gisteren bij Henk en Fons de Hoog in Overloon een set verlaagde spindels voor schijven gekocht om de wegligging wat confortabeler te maken. Was de eerste keer dat ik daar was, erg leuk volk en veel verstand van zaken! Ook ligt er een Compu-Tronix DIS4-009 op de plank en is het hele oliekoelsysteem compleet.
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je huisje Gijs! Ook zo`n felbegeerde garage erbij?
|
||||
|
||||
Thnx René! Nee, (nog) geen garage. Momenteel alleen een schuurtje van 2,5x2,5. Op zich prima om een beetje in de prullen. Ik blijf in hetzelfde dorp wonen, dus garage blijft in de buurt
|
||||
|
||||
Ik heb net wat onderdelen zitten passen en plaats gegeven in de motorruimte.
Nu vroeg ik me af of het veel uitmaakt of de oliefilter hoog of laag hangt. Er is ruimte voor het filter tegen de achterwand (kattenbak), maar of het goed is voor de doorloop weet ik niet.. Het wordt ook erg lastig (denk ik) om de oliekoeler langs de versnellingsbak te hangen zodat ie vrij hangt én maar toch in de rijwind hangt.. Misschien toch maar onder de voorbumper hangen..!? Tips en ideeën?!
|
||||
|
||||
Hee Gijs!
Gefeliciteerd met je huis, dus toch gelukt?! Groet, Geert
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, het klussen is in grote lijnen ook een heel eind klaar. Nog een beetje de details en dan weer volle bak aan de kever om de 1835 draaiende te krijgen. Afgelopen week nog een avondje geklust aan de kever, en dadelijk weer. De motor ga ik voor een groot deel opbouwen zodat er nog wel Ã*ets te zien is op Airtime Autoambulance is ook geregeld, dus vanavond klaar zetten en morgenochtend richting Airtime
|
||||
|
||||
En voor de oplettende man/vrouw; de oliekoeler heeft z'n plek gekregen. Is nog niet af, want ik wil de kentekenplaat er deels voor hangen zodat ie minder opvalt
|
||||
|
||||
Het wordt nog wat
|
|
|||
|
|||
dat ding kwam me al bekent voor gisteren maar kon hem ff niet plaatsen
|
|||
|
|||
gisteren even bij staan kijken en kan zeggen goed bezig Gijs
|
||||
|
||||
Zag er allemaal goed uit Gijs!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Lekker bezig Gijs.
Als je zin hebt moet je maar bellen als je met ons mee wilt rijden naar ddd8 dit jaar. Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Vroeger hingen we juist de nummerplaat opzij om de oliekoeler op te laten vallen !!!!!!!!! enne............. ook omdat de koeling dan beter is natuurlijk........ |
|
||||
|
||||
Hoi Gijs,
Hier een fototje van een filter zoals gisteren besproken. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Ik heb je wagen gisteren tijdens Air-Time eens goed bekeken! Ziet er echt super uit, je bent goed bezig!
|
||||
|
||||
gaat mooi worden kerel
|
||||
|
||||
zekers,heb alleen nog steeds geen duidelijke eindresultaatfoto gezien van de porsche stoelen?
|
||||
|
||||
@ Bigdaddy kever ding ofzo ; Ik wil m'n kentekenplaat er net iets voor hebben hangen omdat ik de koeler er nogal iel uit vind zien.. Vandaar
@ Paul; zo heb ik het wel vaker gezien idd.. toch maar even terug naar de tekentafel @ Michael; sgoed, lijkt me leuk! @ Gerben; klopt, maar de stoel staat er ook nog niet echt naar m'n zin in. Moet nog iets lager en meer achterover. Zodra ze er definitief in zitten komen er foto's Alle andere reacties; thnx!