|
||||
|
||||
Misschien dom,maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Hoe en wat moet ik doen |
|
||||
|
||||
jongens ik schaam me diep
Heb even last van een zonnesteek gehad ofzo. heb de verkeerde kant op zitten draaien naar boven dus. Jaja domdom. Gelukkig staat hij nu helemaal goed. Hij wordt maandag uitgewogen en uitgelijnd. Ik heb tevens de 185-35-17 banden vervangen voor een set 195-40-17. toch net even netter en veiliger voor me randen. Waarschijnlijk is me rechter homokineet versleten. Aandrijfassen zijn prima in orde. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja als je de verkeerde kant op draait dat gaat ie niet naar beneden. Ik zit zelf ook altijd effe te kijken of het nou links of rechtsom was hoor. Klote van die homokneet maar ja shit happend's Ik ben benieuwd naar de foto's Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Vandaag even de auto gewassen en de eerste proefrit gemaakt na het uitlijnen en verlagen.
Helaas zal hij omhoog moeten, want rij op deze hoogte me banden kapot en me schermen. ga dus op zoek naar 16 inch of wat smallere 17inchers. De hartmanns gaan dus in de verkoop. ik ga maandag maar op de originele 15inchers naar het rdw. Eerst de papieren in orde en dan weer verder. Tijdens het proefritje gelijk maar even wat foto's gemaakt. |
|
||||
|
||||
zeer goede velgenkeus...
|
||||
|
||||
Ja inderdaad ja erg mooie velgen voor onder deze wagen.
Zou geen andere kiezen maar een platter bandje eerder. Het is wel echt een dikke kar geworden zeg. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik weet niet waar ie aanloopt maar kan je hem voor niet wat meer negatief camber geven ? Of je schermen omrollen ?
Wielen staan er super onder, 16 inch wordt te klein denk ik. |
|
||||
|
||||
Ik ga iig even de spacers er tussen uit halen.
Tevens de randen omslaan. Dan nog eens kijken. |
|
||||
|
||||
Misschien spacer een paar mm laten afdraaien.
|
|
||||
|
||||
spacers zijn maar 3mm voor en 5mm achter per kant dus eerst die er tussen uit en dan nog even verder kijken.
|
|
||||
|
||||
Zo weer terug van het RDW.
Met een tijdelijk kentekenbewijs omdat hij GOED gekeurd is Moest alleen even de katalysator dichtsmeren met gumgum omdat die gescheurd is. Verder veel bekijks gehad tussen de BMW X5's, Q7's en avalances. Die van mij zat namelijk vast op de remmentestbank en boven de put. Ik was al van plan om er een compleet nieuwe uitlaat onder te zetten incl. nieuw spruitstuk.Dus nu zeker maar doen. Auto wordt trouwens BRUIN op kenteken |
|
|||
|
|||
gefeliciteerd
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
gefeliciteerd!! ontzettend dikke bak geworden dit, velgen zijn ook super, zou ze lekker eronder laten en kijken naar een oplossing ipv weer andere hoepels.
|
||||
|
||||
Vandaag post van het RDW.
Nu echt op kenteken dus een 6 cilinder in de kleur bruin Nu dus morgen snel naar de politie om die bekeuring te laten verscheuren. Ga komende week weer even druk verder sleutelen. Heb nieuwe rubbers gekocht voor de uitlaat. Airco in orde maken. Aandrijfassen incl homokineten vervangen en eindelijk de juiste toplagers met veerschotels monteren. heb deze maar bij de dealer besteld. Dan nog even de wielkasten aan laten passen en dan op zoek naar een set lleuke nieuwe wielen. Als dit allemaal achter de rug is zal het waarschijnlijk bijna tijd zijn voor BURGUM |
|
||||
|
||||
Iemand tips of ideeen voor nieuwe wielen?
Zit te twijfelen tussen brede 16Inchers of wat smallere 17 inches. Twijfel trouwens om het front weer naar origineel te wijzigen. Dus normale gril met embleem en standaard koplampen. :? |
|
||||
|
||||
Dikke auto! Maar ik zou teruggaan naar het standaard front met deze lampen denk ik. Verder is er met deze wielen niks mis dacht ik zo...
Grz Niels
|
||||
|
||||
Deze wielen zijn helaas terug naar de verkoper.
Ingewikkeld verhaal maar ja. Vandaar dat ik op zoek ben naar andere wielen. Ik rij nu op de standaard 15 inch wieltjes. |
|
||||
|
||||
Das balen... Ik zou voor smalle 17" gaan, past wel bij de auto vind ik. Iets van Porsche misschien?