![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat klopt, dat ben ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Veel beter die koplampen zo, die bbs rm's zullen ook erg mooi staan.
Ik paste vroeger de remklauwhouder aan, zaagde er gewoon een stuk vanaf zodat je zonder spoorverbreders weg komt. Veel plezier van het zomer! |
|
||||
|
||||
![]() stakke bak en een super kleur,mooie auto hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() BBS = verkocht...
Sebrings = verkocht... Dus ja, waar zal ik nu toch op gaan rond hobbelen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoeveel inch zijn de th lines. heb zelf ook th,s maar in 16 inch zou dat gaan passen denk je et waarde 24. gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb: Voor 8Jx14 met ET 5 Achter 9Jx14 met ET -7 Hier even een sneak previeuw ![]() ![]() Van het weekend betere foto's!
|
||||
|
||||
![]() ooooh dat ziet er lekker uit hoor
![]() ben benieuwd naar de volgende picts. |
|
||||
|
||||
![]() idd benieuwd naar andere foto's zal de auto een hele andere look gaan geven..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() hehe mitchell
![]() ![]() word dik man!
|
||||
|
||||
![]() ziet er dik uit maar ben je nou op t tankstation je wielen aan het wisselen?
|
|
||||
|
||||
![]() Niet te breed?
Ben benieuwd naar een totaalplaatje! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat dacht ik ook als eerste ![]() Ten tweede dacht ik: waarom nou geen sideshot?? Ben benieuwd! Ook nog foto's gehad van de RM's onder de golf?
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 09-04-2010 at 06:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was bij het kopen van de wielen, alleen omdat het begon te regenen gingen we maar even daar onder staan met passen... In de regen is ook niet alles ![]() Quote:
Nee, het valt echt NET binnen de 3CM uitsteken ![]() Quote:
Ik houd het graag spannend, van de week ga ik even een photoshoot doen! Van de BBS heb ik eigenlijk geen foto's...
|
||||
|
||||
![]() staat in ieder geval super
|
|
||||
|
||||
![]() nog steeds geen foto`s !
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou hier zijn dan een aantal foto's!
![]() ![]() ![]() En voor nog een paar, Klik hier... Morgen even betere spoorverbreders bestellen en een setje bumpstops, zodra die binnen zijn gaat ie nog behoorlijk zakken ![]()
|
||||
|
||||
![]() heel dik!!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Lijkt goed! Kun je toch weer zien dat wielen de auto maken!
|
||||
|
||||
![]() ik ben jaloers............
![]() |
|
||||
|
||||
![]() supervet zo
![]() ![]()