|
||||
|
||||
Quote:
Staat m goed Misha... Tijdloos wieltje Tijs voor mij eens iets anders te proberen |
|
||||
|
||||
Quote:
staat 'm zeker goed, ik heb de gok toch maar gewaagd ivm automaat en de hele klets.. gaat goed tot op heden!
|
|||
|
|||
VW Golf I GTI 16vG60
Kan die van mij er ook bij? Ben deze nog aan het opbouwen.
[IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
Gaaf ding hannibal , heb je misschien nog meer foto`s of eventueel een webpagina met de bouw van je auto?
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Hannibal65]Kan die van mij er ook bij? Ben deze nog aan het opbouwen.
Die mag er zeker bij zijn hoor!!!
|
|||
|
|||
Vette shit man Hannibal65 !!!!!!!!! en idd post ff meer ploaties
|
|
||||
|
||||
meer foto's ja, ik zie daar ook 16vg60 staan... klinkt erg goed!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vandaag lekker gecruised met een maat van me en nog even een fotoshoot gedaan van me golfje:
we hebben dan wel geen Fusion in de auto:P maar dat maakt niet uit... Bij de haven stond ook nog een R8, me ride moest er gewoon even mee op de foto... ^^^ik weet het, die hoort hier niet:P maar vond wel strakke foto^^^
|
||||
|
||||
Quote:
Ja jammer dat ik niet meer het baasje van hem ben En wat ie met de motor wil gaan doen... Liep echt perfect, net een ton gelopen.. en nu reviseren ?? Vond die smalle ATSjes voor en breed achter wel super.. komt ook weer op mijn volgende, |
|
||||
|
||||
Dikke mk1'tjes hoor
Zie mijn ex golfje er nog niet tussen staan:P, zal hem als ik weer ben van t werk er ook wel even tussen ploffen
|
||||
|
||||
Quote:
zo perfect liep hij nou ook weer niet, als hij koud was liep hij op 3 poten(al vanaf dat ik hem gekocht heb). complete ontsteking met alle toebehoren heb ik al vervangen en nu loopt hij al een stuk beter. ik heb de contactpunten met een voelermaat afgesteld, deze moet nog een keer met de lamp gedaan worden maar ik merk nu al dat hij een stuk zuiniger is geworden(contactpunten op 0,6mm). en de klepstootrubbers zijn ook aan vervanging toe(hij pluimt behoorlijk), dus dan gelijk maar een kop revisie uitvoeren...kan er toch alleen maar beter op worden carburateur wordt volgende week ook gereviseerd, gelijk met de grote beurt. alle koel slangen worden ook vervangen, straks is het blokje gewoon weer als nieuw. de atsjes blijven gewoon in bezit, voor de afwisseling een setje hoogglansverdichte 16" audi a8 winterwielen. tis en blijft een gebruiks voorwerp wat zijn onderhoud nodig heeft Last edited by fabian : 12-02-2008 at 10:51. |
|
||||
|
||||
heb nog geen betere fotos maar dit is die van mij.... |
|
|||
|
|||
ik had die van mij ook maar es in de gallerij gezet maar kan de fotoos er niet bij plaatsen ,,moie golf die laatste achterlichten neuu maar verders...mooi ding
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dan mijn eigen ook maar even
|
|
||||
|
||||
De mijne tot dusver :
Like @ G-60 ! Last edited by pirelli : 14-02-2008 at 18:30. |
|
||||
|
||||
En nog een niet afzijnde Mk1!
020308134250.jpg 020308134331.jpg
|
||||
|
||||
Foto's doen het niet!
|
|
||||
|
||||
simpel en lekker
ook met dikke bumpers wel lekker Vreemd en erg lekker http://www.youtube.com/watch?v=3Xdks-j3yt0
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death Last edited by Dasher : 14-02-2008 at 19:22. |