|
||||
|
||||
Tering, wat een schone werkplaats, had ik dat ook maar (shame).
|
||||
|
||||
Hey Ampi,
Zit de hemel er nu goed in of niks meer aan gedaan? Wanneer wordt er weer aan de kevert gesleuteld? Laat maar weten als je hulp nodig hebt. Ciao |
|
||||
|
||||
Zo eindelijk weer eens een flinke update!
Ten eerste heb ik afgelopen week alle resterende rubbertjes, moertjes, klemmetjes, chrome dingen en rest van de onderdelen gekocht bij WM autoservice in balgoij. Toch wel stuk betere sjizzel dan paruzzi! Maar goed, met deze onderdelen kon ik de motor compleet maken!! Zie hier het eindresultaat. Ik moet zeggen.. vindt het wel geil geworden! Oh ja. We hebben 3 uur met 5 personen (telt u mee? dat zijn 15 man-uren) naar een stuk staal staan te kijken (lees: het dak) en een stuk zwart stof (lees: de hemel). Na de 3 uur hadden we helemaal niets gedaan. Kortom: uit handen geven! Uiteindelijk bij de bekleder uit gekomen die ook de polo van mijn broertje heeft gedaan. Die gast heeft heel het klusje binnen 3 uur (!!) geklaard. Komt uit Schaijck. Tegen een hele mooie prijs!!! (dus wie interesse heeft, pbtje!) Hierbij de foto's: Let niet op de vouwen in de stof, komen van het opgevouwen liggen van de stof. Na een paar dagen in de zon zijn deze al heel eind weg getrokken. Het volgende zijn julie vast met me eens: het is nu echt geweldig om dingen in elkaar te zetten, weten dat het de komende tijd zo blijft zitten! en dus al een stukje eindreslutaat ziet. |
|
|||
|
|||
ziet er weer gelikt uit naamgenoot !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ziet er goed ouwe pik, wat is de deadline op het moment?
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit tinus!echt top!de bekleder(smiths stoffeerderij) komt uit uden en niet uit schayk!spreek je!groeten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mei 2008 is de deadline? Wat is de datum van vandaag? hahah. Ik ben gestopt met deadlines. Laten we maar zeggen dat ik er volgende zomer lekker mee ga rijden. In september moet er een witte golf in de garage, dus moet wel beetje opschieten. |
|
||||
|
||||
Weer een update van mijn kant!
Het is bijna tijd voor het huwelijk. we hebben de bodem helemaal in orde bijna. Gisteren was het echt een geweldig dag: Als eerste hebben we de motor lopend gekregen! wat een geweldige ervaring! Hij startte meteen! En heeft toch 2 jaar niet gelopen en uit elkaar gelegen. Joetjoeb: http://www.youtube.com/watch?v=G4-i1kry4sw Voor de rest nog wat zaken in kleur gezet, Pedalenset gemonteerd, Vast een achterzijde verlaagd Volgende stap na Vagfest: andere zijde verlagen vloerdemping inplakken en de body d'r op! Het schiet al lekker op vind ik zelf! |
|
||||
|
||||
Heel mooi werk.
|
||||
|
||||
Hij kon geen beter eigenaar hebben, zeg wat neem je mee naar Vagfest?
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi Tinus!
|
||||
|
||||
Quote:
Hij rijd mee met zijn broertje in de polo. gr Tieske
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk! Komen jullie ook nog een biertje doen? |
|
||||
|
||||
martijn rijd inderdaad met mij mee!!
denk dat wel wel wat pilsjes gaan pakken en anders onderstaande auto van mij in de gaten houden, dan hangt martijn daar ook wel ergens in de buurt (sorry voor de vervuiling van deze foto in dit mooie topic ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Gozer! Zet de pils maar koud! We zullen denk ik veel in de poloclub tent te vinden zijn. Later! Ps. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar heb f'''cking veel zin in dit weekend! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooi man, maar staat ie nie wat scheef?!
|
||||
|
||||
Quote:
Als je nog een keer hulp nodig hebt ofzo, dan laat maar weten he Ampi!
|
||||
|
||||
Body on!
Zo.... eindelijk!!! De body staat er weer op!
Pastte echt perfect. slecht een schroef wilde niet. We hebben als opvulling tussen de body en bodem celrubberstip gebruikt. Goede afsluitende waarde, is olie en waterbestendig. Komt oorspronkelijk uit scheepvaart. We hebben d'r zin in! Zo kunnen we makkelijker bij de bouten aan de onderzijde. Na een heeeele lange tijd is het dan zover. Rest van de middag hebben nog even paar spatborden, whitewalls en antenne gemonteerd en alleen maar genoten! Kijk en huiver.. Achter is hij 2 tandjes gezakt, maar daar is nog iets niet in orde. Hij komt niet zo schuin, terwijl hij al wel aanloopt en op de stabilisator blijft hangen. Net of die hem tegenhoud. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er heel fraai uit!!!!