|
||||
|
||||
Gister deze t3 van een maat uit de stalling gehaald.
hij heeft hem een paar maanden geleden gekocht in Duitsland. Staat nu voor de deur, Gaat eerdaags compleet in de verbouw. Hij lijkt niet dik, Maar er hangt nog iets moois achter in. v6 ford
|
||||
|
||||
Quote:
Die zou ik er juist als eerste uitgooien en ja, ik ben een Ford fan !!
Last edited by Area51 : 07-07-2010 at 08:49. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Het eerste wat ik zei toen ik dat ding zag. Hey je mist alleen die rode streep op de zijkant. Moest hem gister alleen de laatste kilometer slepen. Na het tanken wou hij niet meer draaien.
|
|||
|
|||
i love it when a plan works......ford die tun was...
|
|||
|
|||
Mooie T3 , zag ik in Engeland tijdens CamperJam
Carat uitvoering Porsche remmerij en velgen ... en de motor ... 2.5TDI (en gechipt)
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
||||
|
||||
naja porschevelgen... imitatie's... Jammer want wel dikke remmerij eronder, maar dan met nep velgen en 112 steek rijden ipv 130... net niet, jammer, verder wel een dikke bus!
|
||||
|
||||
Ik vind um Superrrr, imitatie Cupvelgen of niet ;-)
Grtz Gerard
|
||||
|
||||
Heerlijke kont :
Die blauwe T3 op volksdub was ook een beest ! iemand pics ? |
|
|||
|
|||
Deze kwam ik tegen onlangs op het VW Bustreffen op de Hockenheimring ...
Volledig Porsche 996 techniek ... En deze ook , met Audi V8 erin ... En deze XXL uitvoering
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik een Dolce&Gabbana broek zie voor €300,- en een H&M broek van €30,- die ik er net zo tof vind uitzien, dan ga ik voor de H&M! ;-) Als je met die bus elke dag het cirquit op gaat word het een ander verhaal.. Ik vind hem wel dik. |
|
|||
|
|||
Westfalia
Hierbij een filmpje van mijn (bescheiden) busje dat nog helemaal in org. staat is:
http://www.youtube.com/watch?v=wRlFD_1kKb4 |
|
|||
|
|||
Bus T3 gestolen 500€ belohning! Caravelle grootschuifdak tweekleurig bruin
500€ Beloning
Hallo deze Bus is gestolen (gejat, diefstal) [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Kennmerken: groot stalen schuifdak LPG gasinstallatie Porsche stoelen in bruin leer miet VW symbol erop en de naam Lesmeister Porsche tapijt stuur bekleed in leer zoals de soelen mistlampen tweekleurig bruin er waren op het momnet van diefstal veel personelijke spullen van erfenis (FOTOS BRIEVEN ...) in de bus. 0617806937 |
|
||||
|
||||
Quote:
uhh... post hier je dikke filmpjes...
|
|||
|
|||
Laat maar staan. Hij heeft er toch vet plezier in en is dikke maatjes met zijn bus! Mooi origineel is niet verkeerd!
|
||||
|
||||
Last edited by huinkroese : 18-01-2011 at 23:53. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Na ruim een jaar kwam ik een folder van de fabrikant van deze bumpers tegen: http://www.vwpix.org/T3/Prospekte/d...alog/index.html En ze maakten erg wanstaltige produkten, maar zoals een forumfries ooit zei: Wansmaak is ook smaak
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 01-04-2011 at 22:27. |
|
||||
|
||||
Brrrr, doe mij dan maar het Project Zwo pakket wat ik er ook op had.