|
||||
|
||||
Is dat die met de hoog ingelaste wielranden?
|
||||
|
||||
Quote:
Was net aan het speuren op MP en wat staat daar te koop.... die GTI G60
|
||||
|
||||
Toch niet die met die 17" "speciale" velgen ?? (donkerblauwe wagen)
|
|||
|
|||
Ja die te koop staat. Echt de mooiste ooit! Wat een geluid zit daar in..
Prachtig! |
|
||||
|
||||
Quote:
.. was idd een beetje een kamper, kwa afwerking was echt ook niet echt mooi te noemen dan noem ik bijvoorbeeld gerard met zen vr6 compressor.. die is veel dikke wat mij betreft Last edited by Misha : 07-09-2007 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Marktplaats
Dan zal dit deze auto zijn ? Heb hierbij gestaan in Dinxperlo, maar toen schoten me toch even de tranen in de ogen. De motor en het geluid ervan zal wel spectaculair en alles zijn maar de afwerking van de carosserie is echt diep triest. De manier waarop de originele wielranden op de uitgerolde randen geplakt/gekit/geprutst zijn. Ziet er niet uit helaas. En zo zijn er nog verschillende dingen die net een beetje meer aandacht verdient hadden of waar gewoon beter niets aan gedaan had kunnen worden. Zal best veel tijd en moeite in zitten maar om het nou de mooiste G60 te noemen. Nee sorry.
|
||||
|
||||
Quote:
en de ex g60 van vw-unit ook wat mij betreft en inderdaad die van gerard wat een wagen |
|
|||
|
|||
Iemand Foto,s van die 2?!
Ik kende de auto alleen van Ronny en was destijds een geweldige wagen. Weet niet wat de nieuwe eigenaar er allemaal mee heeft gedaan. GR JW |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Bedankt mannen wordt gewardeerd. En ja die van Ronny was in den beginne mooi(nog nooit fan van de hoog ingelaste wielranden geweest maar was in die tijd wel creatief) maar nooit geen onderhoud weer aan gedaan jammer.
|
||||
|
||||
echt hele leuke en mooie golfjes allemaal
respect
|
|||
|
|||
Dan is dat ook een ronny toevallig! Ik weet zeker dat ronny hem destijds verkocht heeft! En die was er echt heel zuinig op(onderhoud)..(als je al voor meer dan 10.000gld velgen koopt)..Jammer dat die niet zo mooi meer is..
GR JW |
|
||||
|
||||
Quote:
dit is de ex van vw-unit nieuwe eigenaar is er ook erg goed mee bezig auto is voor zo ver ik weet in goeie handen gerecht gekomen |
|
||||
|
||||
Dit is de oude auto van Sebastiaan (maat van Maikel waar Chris/Opper de auto van heeft gekocht), de oude garde van hier kent deze auto nog wel. Ook die auto heeft echt zijn plekken, 2 jaar terug in Oostenrijk was het huilen met de pet op van de plamuur. Hopelijk heeft hij hem verbeterd en er een plakraam in gezet, origineel geen G60 volgens mij (in zijn duitse tijd).
|
||||
|
||||
Auto is geheel overgespoten en daarna nog een extra keer (verkeerd laswerk ) meen ik me eens gelezen te hebben in zijn topic.
Maar wel dus een oude bekende
|
||||
|
||||
zal het topic op vw forum wel eens opzoeken
hele auto is compleet klaar gemaakt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
omdat hij midden op dat terrein (kiezels ed.) lomp aant gassen was ..
vind ik nou niet echt slim en netjes als je ziet wat voor auto's er stonden om nog maar te zwijgen over mensen en kinderen die er rondliepen.. |
|
||||
|
||||
...en die stoere zonnebril in het bewolkte dinxperlo helpt ook echt mee aan je imago
|
||||
|
||||
Quote:
en kampers doen dat altijd ofzo dan is een mafkees eerder op zen plaats wat heeft toch iedereen met kampers zijn ze zo erg dan |