![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik mis alleen Hellfish nog! ![]() Ik luiter van hip hop, Prodigy tot dit soort spul... Schranz, UK hardcore...! ![]()
|
||||
|
||||
![]() teletubbies soundtrack
heb hem op repeat staan..
|
|||
|
|||
![]() Heb geen radio in de golf 1 G60.
Geluid van de G-lader is veel mooier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben zo'n verwend-MacDonalds-afhaalchinees-patatgeneratie-instantbevrediging-waterkoeler.met.airco.rijdend-NuWave-gelkapsel-snertkind...
...weinig verrassend dat Tiësto's ISOS-series, Armin van Buuren en de complete ID&T top500 favoriet is. ![]() Maarr: ook nog een redelijke Coldplay-collectie en veel 80's materiaal rijkelijk aanwezig. Maar net hoe het humeur is.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
John travolta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stuck Mojo vandaag, heeeerlijk!
|
|
||||
|
||||
![]() Van alles..... van 60-ies ska tot hip hop, via metal naar classic rock en dan weer terug naar oude en nieuwe punk. Het enige waar ik echt de schurft aan heb is R'n'B en hardcore (die gabberbagger dus
![]() ![]() Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waaahahaha ja ja ja ja... ![]() De kapper is hier nog geen 24 uur weg, moet jij eens raden wat die gedaan heeft! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() sorry voor off topic ik luister naar van alles en nog wat voorkeur is toch wel de oude rockers van Maiden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik luister eig naar alles van Hardcore tot rock en van klassiek tot pop.
Maar men Hartje is nog steeds verkocht aan Hardcore/terror. ![]() Zwaar beuken, daar leef ik helemaal van op. ![]() Maar als ik dit op werk moet opzetten dan gaan men collega's gelijk lopen ![]() Cd's kopen doe ik nog zelden. Wel heb ik tig live-sets van de laatste 10 jaar en een kleine 50Gb aan random MP3's. Grtz Jel
|
|||
|
|||
![]() turkse rock en de gouwe ouwe van de 80s en 90s
|
||||
|
||||
![]() nog altijd drum n bass: logistics, calibre, high contrast, klute, pendulum, noisia, black sun empire, marcus intalex, squarepusher etc.
|
||||
|
||||
![]() echte muziek zit onder de kap en daarom heb ik er geen radio in mijn auto`s
|
|
||||
|
||||
![]() Bij mij is het van club tot techno en weer terug. Soms wat hardcore maar dat is zelden het geval....
|
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk alles, hangt ervan af wanneer ik weer eens tijd heb om een cdtje te branden... Kings of Leon, the Script, Jason Mraz, Goldfish, Tiesto (voornamelijk ISOS, Magik en livesets), club/house/electro/progressive (Dirty Dutch, Rui & Miguel, Roog, Chuckie etc). Jazz (festival komt er weer aan!!!), r&b, salsa, Joss Stone, Alicia Keys, Beyonce, Ne-Yo, African Groove, etceteraaaaaaaa.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer wat anders van Nederlandse bodem: Autumn
|
|
|||
|
|||
![]() porcupine tree .fear of a blank planet.
zo goed . vanmiddag opzoek naar the script in de platenzaak
|
||||
|
||||
![]() Drum n Bass, Hardcore, Techno, Hardstyle, Rock, Metal, dat soort spul...
|
||||
|
||||
![]() van dnb/dubstep tot aan jaren 50 rock&roll via de oude hardcore punk naar lily allen, van (goede) hiphop naar tekno, eigenlijk een hele hoop shit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vooral dancecore/handsup style, de meeste kennen het niet, omdat het in nederland nauwelijks bekend is.in de duitse discotheken waar ik kom wordt het veel gedraaid.voorbeelden zijn cascada en special-d.