|
||||
|
||||
ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien best laag die plannen die je hebt
|
||||
|
||||
Hier nog een foto van de voorpooten plus nieuwe schijfjes volgende week komt het eronder dan volgen er meer pics .Gr Joey
|
||||
|
||||
Ziet er echt heel netjes uit!
Heb jij gewoon het bedrag betaald zonder inruil van je oude voor poten of heb je gewoon ergens wat weggehaald? Ik ben het ook van plan maar weet niet precies hoe het nou in zijn werk gaat:S. |
|
||||
|
||||
Is dat een gelast setje met ruilpoten je oude opsturen en nieuwe oogebouwde poten krijgen van KW of hoe zit dat???
omdat die schijfbeschermplaat nog beroest is? gr ronnie ziet er wel super uit man..
|
||||
|
||||
@jazzblue.... Een goeie kamaraad heeft ook een polo en hij had ze al gekocht maar nog niet eronder zitten, maar hij wou een andere vw kopen dus vandaar dat hij ze te koop had . ik heb ze van hem overgekocht en hij heeft mijn oude poten gekregen .Als je ze in de winkel koopt moet je je oude poten inleveren en dan een week of 2/3 wachten op de andere set ..je kan ze ook houden maar dan betaal je 400 euro meer . .
@polo power... dat roest komt door de stof van de schijfen af .
|
||||
|
||||
Is er dan nog verschil van een poot van een G40 en een normale 1.3 ofzo? Ik ben het namelijk ook van plan maar eerst maar een even sparen.
Heb je al enig idee hoe stug het is, vast en zeker wel stugger als een vast 60/40 set neem ik aan. |
|
||||
|
||||
Toch de teardrops anders gemaakt aangezien er meer zijn met voledig gepolijsde teardrops en ik niet al te vreden was ...de glans kreeg ik er niet mooi in dus toen maar wat anders bedacht na lang denken dacht ik van F*ck it ik ga het gewoon proberen en het eindresultaat mag er zijn vind ik zelf ....
gr joey
|
||||
|
||||
Ziet er wel leuk uit man, alleen zou ik wel wat doen met de "tears". Misschien nog polijsten ofzo. Ze zullen zeker wel goed staan in combinatie met je Polo.
|
|
||||
|
||||
jaah oke dat zou ook kunnen maar ik heb al weer andere velgen op het oog dus dit is maar voor even over een half jaar zijn ze vast wel te koop
gr joey
|
||||
|
||||
Ja oke, wat wil je er onder hebben dan? Ik heb nog een setje BBS RS070 liggen, ik vind het toch iets te breed voor een Polo. Misschien dat ik ze wel te ruil zet tegen een opgeknapt setje RM's.
|
|
||||
|
||||
ik vindt dit wat minder voor onder jou polo joey is naar mijn doen te veel zwart en je ziet zo de tears niet meer, indd het is mooier als die nog gepolijst zouden zijn.
En waar blijven de foto`s de megalage poloG40 Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Persoonlijk vind ik het zo wel mooi staan zoals ik al zij komen er wel weer anderen onder als het niet staat ..waarschijnlijk smoor roadsters .En de foto's komen nog wel eerst moet hij worden uitgelijnd . Gr Joey
|
|||
|
|||
Ben nu maar eerlijk joey, het afplakken van die tears is gewoon zwaar k.u.t.! :P
IK vind dit wel dik uit zien zo en is zeker weer eens wat anders!! Aangezien je toch een nog dikkere set eronder wilt hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha jaah dat is ook zwaar k*t werk .Ik doe de bandjes erom heen en denk niet dat ik ze lang eronder hou aangezien ik mischien deze zomer op andere velgen ga rijden jah Greets joey
|
||||
|
||||
gewoon doen wat je zelf wilt en je niks van ons aan trekken is jou ride hahaha gr ronnie
|
|||
|
|||
Tears moet je gewoon voledig polieren.
staat wel goed onder jou polo weet ik zeker.
|
||||
|
||||
jaah zou vast wel mooi staan kijk maar hoe mark2fpolo het gedaan had stond ook super maar ik heb ze maar anders gemaakt een keer wat anders dan de rest
|
|||
|
|||
Quote:
dat is zeker waar.. maar weet je wat voor een pokke werk dat is om iets mooi rond af te plakken... Ik heb per velg zeker 30 minuten gezeten om het netjes rond te krijgen, met fineline tape á 7,- per rolletje.. tis gewoon zo'n secuur werk dat ik er gewoon zenuwachtig van werd |
|
||||
|
||||
Heb ze eronder!! pics pics pics!!!
Beetje slechte foto met telefoon gemaakt als het weer beter wordt gaat hij meer naar de grond toe en dan komen er meer pics.. Gr joey
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor! En nu is die toch al best laag?
Is nu ongeveer 80 mm. ofzo? |