|
||||
|
||||
Mijn ex-Jetta
Ik moet het toch eens gaan afleren van mijn auto's zo snel te verkopen, van deze heb ik echt spijt ... |
|
|||
|
|||
krijg weer jetta fever.
denk dat die polo wel weer eens weg gaat |
|
||||
|
||||
Mien Jetta... Wil nog andere velgen (nog niet eruit welke...) En de striping eraf |
|
||||
|
||||
Mijn Jetta er ook eens bij zwieren. Bij deze ook meteen mijn allereerste post op dit forum.
|
||||
|
||||
Quote:
Stond deze onlangs niet te koop op marktplaats? Ben jij de nieuwe eigenaar dan? Zeer mooie Jetta....
|
|||
|
|||
Quote:
deze is naar gelderland gegaan en niet naar belgie bij mijn weten |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke jetta, Waar zijn die GT plaatjes voor in de grill trouwens te scoren? Ik zie ze wel vaker op foto's.
|
||||
|
||||
Lennart, mag ik een keer met jou op Photoshoot???
|
|||
|
|||
Quote:
die zijn er wel meer |
|
|||
|
|||
Quote:
goeie vraag maarten |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie zoekt die vindt. Datgene dat ik heb is eigenlijk niet het originele en is niet in superstaat, maar ik ben al tevreden dat ik eentje heb gevonden dat erop lijkt. Ze zijn inderdaad moeilijk te vinden. Het achterste JettaGT-logo heb ik nog splinternieuw gekocht. Maar weer niet het exacte aan het bouwjaar. Ik zoek dus verder naar de juiste logo's..... Close-up
BORA 1.9 TDI - '99 JETTA 1.8 GT 16v - '90 Last edited by stinne#82 : 22-04-2007 at 16:24. |
|
||||
|
||||
Nog tips waar te zoeken, ik kon op de duitse en US eBay niks vinden...
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je dan een foto voor me vinden van de achterkant van je auto?
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit een goede? Foto is genomen 1dag voor de VW-mania vorig jaar. Zo stond hij op de mania zelf.
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is hebben Wytze (jettaracing) en ik nog met jou staan praten over deze wagen. Bij mijn weten een zeer aparte verschijning! |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Deze foto (met mezelf op de achtergrond rechts) komt trouwens van Wytse. Ben jij de eigenaar van die bordeaux Jetta? Een aparte verschijning? De wagen of ik?
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, jullie hebben nog staan praten. De 1e keer toen we je Jetta zagen was om Gevelsberg.
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe ... Gevelsberg. Daar heb ik Wytse (en de trunk society) trouwens leren kennen. Nog een geluk, want ik voelde me daar wat verloren als enige Belg... Zo stond hij er toen bij. Misschien best dat ik zelf een nieuw topic start over mijn wagen, want we zijn hier aan het uitweiden.