|
||||
|
||||
Quote:
ow sorry, maar jij wil ook wat anders begrijp ik?
|
||||
|
||||
naja, ik wil opzich wel wat anders maar hoef het niet perse
mij lijkt een kever of golf/jetta mk1 wel tof .. kever zal het alleen niet worden want dat is practisch onmogelijk als 18 jarige student maar mijn jetta bevalt goed dus hij hoeft niet weg .. |
|
||||
|
||||
jetta 1 is zeker aant te raden, is een superauto zeker in automaat uitvoering en net wat zeldzamer dan een golf 1. maar genoeg off topic het gaat hier over erik z'n schitterende edition
|
||||
|
||||
Mooie fotos erik!
|
|||
|
|||
zeer vette gti maat, originele frontje nog en de keet is af
VET!! grts |
|
||||
|
||||
bedankt bedankt
Foto's zijn genomen met een "simpele" Sony P92 van mijn ouders op 1.2MP dus niet echt denderend. Als ik de foto's zie ben ik toch aan het twijfelen met het originele front. Ik probeer het eerst eens maar of het er lang in zal blijven is nog de vraag..... Nog een enkele foto dan voor de geilerds hier ,
|
||||
|
||||
Wiellijsten zijn gepoetst en bumpers zijn juist gespoten (matzwart)
Als je naast het geheel staat zie je wel licht kleurverschil..... Maar gelukkig zit daar nu ook verandering in aan te komen. Heb via werk een bus Innotec kunststoflak verkregen (donkergrijs), hier worden de bumpers in overgespoten zodat hopelijk het kleurverschil minimaal wordt. Zo niet wordt de gehele set waarschijnlijk mee gespoten in donkergrijs. Volgende week gaat alles gebeuren dus dan weet ik ook meer.
|
|||
|
|||
dik, HEEL DIK!!
grts |
|
||||
|
||||
Erik, kun je daar mooie foto's van maken? In matzwarte bumpert naast een donkergrijze Innotec bumper? Ben wel benieuwd. Welke kleur had Moroder nu gebruikt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Wedereom mooie fotos
Zou er inderdaad een orgineel front in schoppen en eens kijken hoe je dat vind
|
||||
|
||||
Vandaag wat leuks op gaan halen hier in de buurt,
|
|||
|
|||
Leuke orginele sticker !!!
|
||||
|
||||
echt een hele mooie edition gAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF
|
|
||||
|
||||
Erik, ik heb wat voor je.
(Owja, ik heb je koffie ook maar gelijk opgedronken.)
|
||||
|
||||
zit die originele grille er nou al in ofniet
ben zeer benieuwd, denk dat het 'm af maakt (niet afmaakt, maar af maakt ) |
|
||||
|
||||
Ahhhh bedankt Chris voor het meenemen. Bel je zaterdag wel even op.
Misha, LOL ik stond op het punt om morgen een nieuwe grill en nieuwe koplampen te bestellen bij Brezan. Volgende week zal het spul wel binnen zijn en tegen de VWteam brabant zal het spul wel erin zitten. Daarnaast heb ik gisteren mijn BBS weggebracht naar een sproei-ontlak bedrijf. Waarna ze geheel blank terug zullen komen en dat ze alleen nog maar gespoten hoeven te worden. Waarna ze naar pimper Peter gaan.
|
||||
|
||||
Vandaag de BBS helemaal ontlakt op gehaald. Deze zijn nu klaar om gespoten te worden.
Volgende week wat lak halen en een afspraakje maken om te spuiten. Daarnaast van Alberto nog 2 mooie stofkappen gekregen die de witte harten een beetje schoon moeten gaan houden. Thanks !! Verder vandaag ook twee nieuwe Hella's besteld voor voorin. Dat in combinatie met de originele dubbellamps grill zal de auto net wat beter staan denk ik.
|
|||
|
|||
die zijn goed gelukt . mooi schoon
|