|
||||
|
||||
Stadskanaal idd....das Roelof www.rhcustomshop.nl is nu van hem
|
||||
|
||||
@voklswein, zo te zien was dat ook een zeer netjes ding.
maar he is toaal mijn smaak niet , vooral die verlengde cabines |
|
|||
|
|||
mooi zo geworden de caddy.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was jaren terug nog wel mooi En hij was zeker erg strak! En laag dat hij lag, dat leek toendertijd heel wat.
|
|||
|
|||
@ sikke aant,mooie caddy hoor.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had hem voor woon werk verkeer Werkte toen in wolvega en ging toen elke dag heen en weer En kon toen de auto voor een leuke prijs over nemen en de cabine was voor mij wel makkelijk Maar wel veel gezeik er mee gehad ( cabine dan he ) 2x laten spuiten toen Maar hij wou wel met zijn turbo druk Mijn broer heeft de auto nog gebruikt voor heen en weer naar wezep en toen is ie weg gegaan . er is nu niks meer van over Maar goed dat was toen ... tegen jou caddy kan ie niet tegen op sikke aant Quote:
is zeker 8 jaar gelden dat ik hem had voor die tijd was het een gek ding Quote:
ik heb toen ooit met hem gesproken op een vw meeting in assen toen wou hij de auto niet weer zien hij kwam toen met tegen zin bij de auto kijken hij had er nog al spijt van dat hij hem weg gedaan had Last edited by voklswien : 01-09-2007 at 19:59. |
|
||||
|
||||
Pure cult die Caddy van Alberto! Ding ken ik ook nog wel; was er indertijd helemaal "sljocht" van! Kun je niet eens een topic aanmaken met je ex-en Alberto (auto's dan hè ).
Maar blijft een meesterstuk Sikke-Aant! Heb je er ook nog verdere plannen mee trouwens (voor zover je nog verbeteringen door zou kunnen voeren aan deze auto )?
|
|||
|
|||
Quote:
van ex vrouwen ben ik snel klaar zal eens wat foto's scannen |
|
|||
|
|||
n00b-vraag:
je zegt dat je je pomp op tijd hebt gezet en dat nu een geratel weg is? Was dit geratel bij koude en warme motor? Ik heb het namelijk op een gewone 1.6d alleen bij koude motor en bepaald toerental... na paar kilometer is het weg, en buiten die toerentallen is het er dus sowieos niet... maar zou dat aan de timing van de pomp kunnen liggen dan? |
|
||||
|
||||
@Arnaud en voklswein, ik geloof zeker dat het 8 jaar geleden wel een mooie auto was, als ik hem toen gezien had had ik hem vast ook mooi gevonden .
@MellyVille, ik denk dat dat de hydraulische klepstooters zijn die dat doen, doen ze wel vaker met koude motor, doen die van mij zoms ook wel. hoelang is het geleden dat je je olie hebt ververst?? |
|
||||
|
||||
Die groen-blauwe ken ik ook nog erg goed van een paar jaar terug.
Wat een gaaf ding toen, en eigenlijk u nog wel. Sikke: complimenten voor jouw Caddy, zondag ff staan kijken zeg!
|
||||
|
||||
@Beetlefreak, bedankt voor die mooie foto`s, vooral die middelste, super
en ik heb dit jaar voor de 2de keer de 3de prijs mee naar huis mogen nemen |
|
||||
|
||||
De caddy staat zinds dinsdag weer in het hok en ik rij nu eindelijk met de golf GTD special
hij zal straks eerst een poosje in de stalling komen omdat mijn vader de keuken wil verbouwen en de garage dus nogig heeft voor opslag enz. En ik denk dat ik hem eind januari weer thuis haal en dan zal ik kijken of ik de motor weer goed krijg i.v.m. lekkekop, versleten oliepomp enz. of als ik er een TDI in lepel. |
|
||||
|
||||
zo hier dan weer eens even een update
ik ben er uit, de 1.6TD gaat er uit!!! ik heb v/d week de corrado G60 van Alberto gekocht, dus jullie mogen nu raden wat er staat te gebeuren |
|
||||
|
||||
Caddy G60? Of gaat de hele Caddy de deur uit?
|
||||
|
||||
je bent gek... zo veel gaver deze motor
|
||||
|
||||
Als de TD eruit gaat heb ik misschien wel interesse hierin, maar weet waar je aan begint
|
||||
|
||||
haha nee, de caddy gaat de deur echt niet uit
maar ik wil hem alleen nog gaan gebruiken voor mooi weer en wat meetings, dus is het eigenlijk te duur om hem op diesel kenteken te laten staan. en dit vond ik wel een goeie reden om een leuke motor in de caddy te gaan hangen @gijs, als het blok de deur uit gaat laat ik het jou weten @tjaap, wat is er nu mooier aan een 1.6TD dan aan een G60?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben echt een dieselman ,maar ik vind de keuze om naar een g60 te gaan in dit geval ook wel erg aantrekkelijk hoor !
|
||||
|
||||
Diesel = zwarte pluim = relaxt
Goed ieder z'n ding, lopen zal het in ieder geval zeker Hoe ga je het bij de mannen van de RDW doen?