|
|||
|
|||
hierbij mijn foto's van een geslaagde dag!
|
|
||||
|
||||
Quote:
mooie foto! mooie wielen! mooie jetta!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb jou niet gezien Ron, ben wel in die hoek geweest. Dave nog kort gesproken en het vrouwtje van Renzo met de lekke piep Spreek je binnenkort nog wel ff, moeten nog een x aantal spuitbussen hebben
|
||||
|
||||
Het was zeker geslaagd! Lekker weer, veel te zien, aantal mensen gesproken.
Beetlefreak, bedankt voor het meenemen van de kentekenverlichting, ben er zeer blij mee! Vond het wel jammer dat er "weinig" luchtgekoeld was.. Heb alleen een rollin' shot van de terugweg (ook nog een filmpje, maar waar kan ik die uploaden?!?)
|
||||
|
||||
Quote:
get lost... wat een onzin...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Weinig lekker "wijven" trouwens....of was het toch te fris ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
sabine was er
|
|||
|
|||
echt een top meeting gister jammer dat ik aan de late kant was zodat ik niet veel auto's hb kunnen zien wel even kennis gemaakt met serge (en zijn rijgedrag) hehe. En ook even staan kletsen met de eigenaar van de groene maar zeer strakke jetta ff zijn naam vergeten. al bij al zeer geslaagd!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk je ? Had je toch beter op moeten letten wat er later aan kwam toen we bezig waren om oom agent op andere gedachtes te krijgen Er liepen er 3 in burger rond over de meeting om te kijken of de berm heel bleef Ff over die opmerking van Richard waar iedereen weer over heen valt : ooit van humor gehoord ? Meeliften op succes .. gaat er geen lampie branden nadat er een enkele meeting was ? Wat een lange tenen zeg .. zonde dat alles zo letterlijk wordt gelezen en genomen . Over de audio op standje Dombo : bij een mijn verbrande kop naar binnen gestoken en gevraagd of het wat zachter kon ivm oom agent en de Texaco . Was geen probleem . Zoals de heer Kouwes altijd pleegde te zeggen : Dus waar hebben we het eigenlijk over ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Asje! Beter dat het op je auto zit dan dat het bij mij op zolder ligt
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Luuk : 30-03-2006 at 20:12. |
|
|||
|
|||
Maar euh....wanneer is de volgende volksmeet????
|
|
||||
|
||||
Vette foto! Hoe heb je die gemaakt?
|
||||
|
||||
Quote:
...en toen was in één keer de hele passagiersruimte vol?? maar ik heb hem wel meteen zachter gezet! Last edited by hajee : 27-03-2006 at 17:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Uhh ja... Ik was in de war met die mkI die voor/achter de jouwe stond?
|
|||
|
|||
Top meeting was het!
Grote opkomst van de lupoclub en een hoop arosa´s natuurlijk! Alleen weinig foto´s van ons gezien |
|
||||
|
||||
Quote:
En de subwoofers richtten teveel schade aan? Weet je wat ik raar vind... hoe kun je nu iemand later een bon gaan sturen voor een overtreding waar ze niet op aangesproken zijn... Zoiets moet je gelijk uitschrijven dan... Zowieso om een waarschuwing aan anderen te geven daarmee. Heeft het ook nog nut ook. Anders vind ik het geldklopperij, en geen oplossing. Daarnaast: Ga eens bezwaar aantekenen tegen zown boete... Zet in je brief waarom je niet aangesproken bent, terwijl je in je auto zat. Vraag in je brief op welke grond je bekeurd wordt, wat dan de norm is. Welke gronden ze hadden voor de boete. Hoeveel db dan wel toegestaan zou zijn. Waar de grens zou liggen. enz enz enz... Vind het een vreemd verhaal...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ontopic!!
|
|
||||
|
||||
Vond het ook super .. kreeg wel foute opmerkingen over de VWforum plaat maar ach
Maar het was echt een geslaagde meeting grote opkomst en gezellig |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er twee...... Quote:
Dat is zeker waar... van de week gelijk m'n achterklep klaarmaken, achterlichtjes erop en das dan ook weer klaar!
Mijn garage: Last edited by Luuk : 30-03-2006 at 20:00. |