![]() |
|
||||
|
||||
![]() @JK le mans: Ik mocht niet zo huilen van Marcski
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaahhahha doe dat dan ook niet ja !
![]() ![]() ![]() ![]() Verder weet ik er niks van ,weet niet wat er stond maar is opgelost nu toch ?
|
||||
|
||||
![]() en dan ga je uithuilen bij jk?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahahaha brede schouder / grote rug ikke !
![]()
|
||||
|
||||
![]() LOL
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() whoehoe!! tis weer carnaval
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahaha lijkt mij super gezellig carnacal maar ja dat kennen zie hier niet he !
![]()
|
||||
|
||||
![]() @JK: je was toch zo nieuwsgierig, naar wat er was, 2 seconden later kreeg ik een pmmetje van marcski.
![]() ![]() ![]() @Marcski: wilde het toch even delen met jk, en dan niet via een pm'metje ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog een halve dag en dan begint carnaval weer
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() haahaahahaha ik vind het mooi !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx! ![]() ik ga als schotse wegwerker trouwens (voor degene die het interesseren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij eisen gewoon dat je je elke dag meld hiero !!! Ook om je alcohol-promillage een beetje te controleren en op een redelijk niveau te houden !!! ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Nu we het toch over carnaval hebben !
Was ik laatst in maasstricht lekker een paar dagen (28 januari) lopen we daar zondags ´s avonds op weg om wat te gaan eten ! Zie je in alle café s en kroegen en op straat allemaal lallende mensen dronken bejaarden blaaskapellen mensen die gewoon op straat van zich af aan het zeiken waren enz enz en dat om half ach ofzo ! ! Was een mooi feestje daarzo ! Was dat een voorverkiezing ofzo ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe, open er maar een topic voor :P een "ik heb weer een dag carnaval overleefd" topic ![]()
|
||||
|
||||
![]() trek dan maar een dubbel paar mailloot's aan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
opwarmertje eej, is hier (roosendaal) ook al 2 weken bezig
|
||||
|
||||
![]() Quote:
in haps luste ze er ok wel pap van eej ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vastelaovend viere kunnen ze toch het beste hier in Venlo, die brabanders zijn maar watjes wat dat betreft en in zuid-limburg snappen ze d'r ook niks van
![]() Ze komen niet voor niets met heel limburg/brabant morgen naar de Zoepkoel hier in Venlo.... Tis hier gewoon veel gezelliger ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @kevin: grrr.. kom hier maar eens kijken dan
![]()