![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jij snapt er echt niks van ...... ![]() Wat er op de trailer staat is voor mij wel belangrijk Ik slaap in dat hok wat er voort op dat chassis staat waar die groote ster op de grille staat ( zie foto ) Als ik op een donkere achter af parking ga staan , slaap ik echt niet lekker Want ik heb wel een X aantal 10 duizenden euro's achter me staan die iedereen wel wil hebben voor niks ![]() (lees: geen rust door goeie slaap = geen goeie prestaties in het verkeer ) Ik slaap niet in een hotel .....zo als jullie ( want volgens mij denk jij dat echt aan je reactie te zien ) ![]() mijn baas weet sins een 1,5 jaar waar we uithangen op de meter naukeurig voor heen was het zo dat hij niet eens wist waar we waren dan belden ze op hoe ver ik was ..( maakte ik ook wel misbruik van trouwens ![]() daar maakte hij de planning op voor de volgende rit / dag mijn baas kan en hoeft ook niks te regelen dus waarom moet ik de beste man bellen ..... hij kan ook niet in de toekomst zien ![]() Ps: wat je op de foto ziet zijn 5 Mercedes CLC (waarde tussen 35,000 en de 50,000 p/st ) en 4 BMW X5 (waarde tussen 50,000 en 85,000 euro p/st ) hier overnacht ik dus mee . ![]() ( en wie wil nou niet de sleutel van een BMW X5 voor een nachtje ) Last edited by Alberto : 04-09-2008 at 14:07. |
|
||||
|
||||
![]() Als jouw bedrijf op de meter nauwkeurig ziet waar je bent zouden ze je juist kunnen assisteren in waar te rusten....planning heet zoiets.
Loop je het risico ergens tussen de fabriek en de eindbestemming te stranden moeten ze maar een extra chauffeur mee sturen of jullie ergens onderweg laten aflossen. Wat jij doet lijkt op met een Kever geldtransport doen, bij de pomp overnachten totdat de bank 's ochtends opengaat en dan klagen over je veiligheid. Er zijn tal van oplossingen en ja ze kosten allemaal geld. Anders had de baas ze wel vrijwillig ingevoerd. Maar goed, ik geef het op in deze discussie. Rij door zoals jullie het al jaren doen en zorg vooral dat er niets veranderd. PS Ik ging er inderdaad vanuit dat jullie in je cabine slapen. Overigens niet allemaal want tijdens mijn vele verblijven in "De Punt" zat het altijd vol met jouw collega's. Last edited by Sander : 04-09-2008 at 14:16. |
|
||||
|
||||
![]() Verschil tussen piloten en truckers is natuurlijk ook de manier van werken...een trucker zit in zijn truck ook al is hij van de baas, hebben jaren geen aanpassingen hoeven doen in de manier van werken(rijden) en komen nu op een punt dat ze bepaalde zaken op moeten geven.
Het feit dat alberto als excuus aandraagt dat hij niet overal kan pakeren omdat zijn lading te prijzig is vind ik wel de grootste kul die er is. Natuurlijk kun jij niet overal j auto kwijt maargoed je moet rusten en je schijf op rust zetten terwijl je gewoon doorkachelt kun je doen als je eigen baas bent en daarmee extra winst maak maar niet als je voor een baas rijd. wees flexibel en zoek naar oplossingen dan elke keer een probleem voor een ander probleem te vervangen. Tijden zijn veranderd, paar vrienden van mij zijn trucker en die kennen de problematiek die jij hier aanschrijft ook en rijden vaak met nog meer centen op de oplegger als jij maar goede afspraken en communicatie zorgt voor een hoop minder gezeik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laatst nog geweest, ja je hoort van ons, pff wat een kutorganisatie.. ![]() Quote:
Het luchtnet (heet dat zo?) wordt uitermate goed gemonitort door dure organisaties, omdat fouten maken geen optie is, vliegvelden hebben strakke planningen en alles word goed geregeld. (moet ook wel) Dit kun je toch niet vergelijken met het wegennet waar alles maar kriskras door elkaar loopt, "tussenlandingen" worden gepland a.d.h.v. hoe de gehaktballen daar zijn, en waar de planning bij het kleinste probleem alweer in de war loopt. In de lucht heb je geen files, geen vakantiegangers met caravans, geen bejaarden, geen Broodfans die de vluchtstrook blokkeren, geen luchtkoelers die menen met 70km/h op de rechterrijbaan alles op schijnen te moeten houden, geen aso golf 2 gti rijders die menen dat het hele wegennet 1 grote racebaan is, etc. (nee niks over audi 50's die staan braaf in de garage ![]() Wil je dit oplossen, zul je sowieso de andere factoren moeten verminderen, daarbij alles strak door andere organen moeten laten monitoren, ik denk dat dit simpelweg gewoon niet mogenlijk is, en grotere parkeerplaatsen en meer wegen is ook maar weer een tijdelijke oplossing.. ![]() versus ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wou dat jij mijn baas was .... wat zouden we het goed hebben ....en jij mega druk .... ik houd ook op want jij snapt het niet of wil het niet snappen we drinken er wel eens een biertje op ....... ps die bij '' de punt '' stonden sliepen ook in de auto hoor voor 82,80 GULDEN slapen we niet in een hotel . ik sta ook regelmatig op hank , amersfoort , bareveld .enz enz ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
verschil met een trailer en de auto van mij is dat het Geld wat in de trailer zit niet ziet .... ![]() dat van mij staat buiten , open en blood , zo voor het grijpen en ik wil niet wakker gemaakt worden door een kalieber 44 of wat gas en door kachelen met de klok op rust , zit er niet meer in die tijd is voor bij ![]() ![]() Maar voor alle duidelijk heid dit is geen dagelijkse kost voor mij , om over de uren te gaan NOG MAALS het was een voorbeeld maar ik sluit de boel , als iemand eens wil mee maken wat wij doen onder weg meld je bij mij voor een weekje mee op een autotransporter ze zullen zien wat het inhoud . ![]() ![]() dit zal je zeker niet meemaken ![]() Last edited by Alberto : 04-09-2008 at 17:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ik ben blij als dat wrak het eens tot de snelweg redt. ![]() Maar terugnaar die truckers...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd ![]() En iemand mee in het vliegtuig om te zien hoe dat gaat ![]() Dan weten we allemaal hoe alles gaat!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb het van dichtbij allemaal gezien laatst... mooie tak van sport hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() IDD.
Ze zullen maar voor je eigen truck of auto springen. ![]() ![]() Total LOCO. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet dus ik heb het van de week nagevraagd, en netjes een brief thuis gekregen, eerst 15 min en dan 30 min. René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dacht ik al ![]() vandaag zal deze beroep chauffeur weer eens proberen zijn ADR te halen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Succes vandaag Alberto, maar ADR met auto transport of gaan we wat anders doen???? En dat over die pauze tijden, ik wist het ook niet meer de 1 zegt dit en de andere dat, dus heb ik het na laten vragen en het anwoord zwart op wit toegestuurd gekregen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() En, en, en ??
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() kut sooi ...weet je genoeg zeker
![]() nee ga niks anders doen . was het kwijt en leek me leuk om het weer te hebben heb het 17 jaar geleden ook al eens gehad ...maar laten verlopen ( dom dom dom ) maar ik mag nog een keer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog even over die rusttijden, hoe dacht jij dat het nu was dan??
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eerst een half uur ....maar net wat jij zegt ...iedereen weet het beter de ene zegt dit de andere dat |
|
||||
|
||||
![]() Ik had nog wel meer reacties hier op verwacht, van andere vrachtwagenchauffeurs en een planner
![]() René (Tiefleger) |