|
||||
|
||||
Respect hoor. Daar zijn die gasten van American Hotrod niets bij!
|
|
||||
|
||||
Pcies, dit is pas echt vakwerk! Diep respect
|
|
||||
|
||||
Echt heel knap werk dit, hoop dat ik dit in de toekomst ook zo kan. Maar wordt het een achterwielaandrijver dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja het is een achterwiel aangedreven auto, met de motor ook achterin. één beetje kever/karmann ghia/en t1 bus oja ook een beetje audi TT natuurlijk gr ruud |
|
||||
|
||||
't is nu al schitterend, laat staan als ie af is.
|
|
||||
|
||||
Vandaag waren de bodemplaten al binnen gekomen,
zo kon ik gelijk wat foto's schieten voordat ik ze ga verslijpen. Ook het koplamp plaatwerk is meegekomen, hier moet ook flink aan geslepen worden. Want de koplampbollen passen er niet in ik neem aan dat de karmann ghia koplampen kleiner zijn dan die van een kever. Aan gezien het karmann plaatwerk is. |
|
||||
|
||||
amaai mijn voeten,!!!
Knappe resto! |
|
||||
|
||||
Haha waar zo'n forum allemaal wel niet handig voor is
Heb helaas nog nooit een fridolin irl gezien maar dit ding gaat er wel donders gaaf uitzien zeg! Echt zo'n auto wat je nooit meer weg doet, super!
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer donders gaaf uit
|
||||
|
||||
Voor het eerst op zijn 20' wielen.
Nu zal het pas duidelijk worden of het geheel gaat passen. De rij hoogte zal nu bepaalt kunnen worden, en dus ook het verlagen met air ride. helaas had ik vanavond maar 1 velg bij. gr ruud |
|
||||
|
||||
WOOOOHOOOOOOOOOOOO verdomme man, wat gaaf!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ik veronderstel datje hem nog gaat zandstralen (de auto) of laatje hem zo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
De vooras gaat er ook nog onder uit, en word vervangen voor 4 A-frame draagarmen. Maar dat wil ik na de rdw keuring pas doen. Het geheel zal nog wel gezandstraald moeten worden, maar ik kies er voor om eerst nog meer plaatwerk te repareren. Het caroserie staat bijna geheel blank om met stralen zo wijnig mogelijk warmte erin te krijgen. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 26-02-2007 at 22:50. |
|
||||
|
||||
nog wat foto's van de fridolin.
zo kun je één indruk krijgen van wat het moet worden. helaas.... lager kan hij nu niet, omdat er nog geen verlaagde spindels op zitten gr ruud |
|
||||
|
||||
OMG, wat een mooi projectje!
|
|||
|
|||
Maak je de sporing niet verstelbaar, anders komt het wel heel nauw.
Maar verder supermooi. |
|
||||
|
||||
ontzettend dik!
het lijkt wel een 1:1 model van jada toys! |
|
||||
|
||||
photoshop onwijs gaaf, knap staaltje werk wat je doet.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja de sporing word nog wel verstelbaar gemaakt. Deze spoorstangen zullen van rvs gemaakt worden, en uitgevoerd worden met kogels inplaats van rubbers. Maar dat gaat pas gebeuren na de rdw keuring. gr ruud |
|
||||
|
||||
Jesus christ superman
Wat een gaaf ding wordt dit damn!!!!!!! |