|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij niet, schuifdak was standaard en "geen schuifdak" een minder-optie |
|
||||
|
||||
voor zover ik weet heeft kennis van me er weer een vwm motorsport rallye bij gekocht
uit denemarken als ik me niet vergis samen met nog leuk ander speel goed motor die 280 pk moet hebben meende een 2.0 16v motor omgebouwt naar g60 hoorde men broer erover maar die heeft er amper verstand van zal er binnen kort nog wel komen dan zal ik is verder informeren hij heeft dus nu als goed is 3 rallye g60's en 2 vwm rallye g60's |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
hmmm volgens doppel-wobber was het een optie
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is leuk als je je auto ziet zoals die hoorde te zijn nu zie ik toevallig ook de mijne staan |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat ik weet zijn dit onderdelen,en een body!geen complete auto,want die auto die daar te koop staat is niet 100% vwm,maar wel met vwm delen op gebouwd |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, heb daar ook wat 'verzameld' De lijst zoals hier op Volksforum is op dit moment de compleetste. Aanvullingen natuurlijk altijd welkom!!
|
||||
|
||||
Quote:
als het goed is is daar een vwm rallye weg gekomen en een hele zooi met onderdelen |
|
||||
|
||||
Quote:
Zag er best verknoeid uit
|
||||
|
||||
Hah, nog meer van die Rallye! Stond wel op exact dezelfde plek op de verschillende foto's
|
||||
|
||||
Zijn er eigenlijk ook Rallyes origineel in de VS uitgebracht? Dacht het niet namelijk...
Dit zijn namelijk wel originele bumpers:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 28-11-2007 at 21:35. |
|
|||
|
|||
Ik zal thuis nog eens gaan zoeken naar de oude foto's van mijn groene Rallye.
Stond op Nederlands kenteken .. en was voorzien van een VR6 ombouw (met behoud van de syncro), 17" Porsche Cups, origineel recaro interieur, KW's etc. Helaas was ik stom genoeg (alhoewel het bod was toen niet te weerstaan) om hem aan een amerikaan te verkopen. Na het importeren heeft hij echter zijn VR6 droom aan de kant geschoven en de rallye staat nog steeds te wachten op zijn nieuw hart .. 1.8T Ondertussen ben ik wel weer op zoek naar een Rallye .. die heel lang zal gaan blijven. De matzwarte is me al een paar keer opgevallen, maar als je nog iets anders in de aanbieding hebt hoor ik het graag !!! |
|
||||
|
||||
Even een correctie:
In de openingspost staat meerdere keren bij een grijze Rallye dat het Atlas Grau (LP7V) is, maar dit is Graphit Grau...(LB7V)
|
||||
|
||||
11. WVWZZZ1GZKB134695 1H001477 ?????????? (Maurice - is verkocht naar UK)
Zal ff in de opslag kijken maar ik hoop toch echt dat mijn Rallye er nog staat Dit was zo op de foto te zien de Rallye van Ruud. WVWZZZ1GZKB124965 1H001477 is volledig kloppend (1 cijfertje verschil maar ). Het motorblok 1H002583 ligt trouwens ook in dezelfde opslag.. Moet toch echt eens tijd gaan vinden om hiermee verder te gaan |
|
||||
|
||||
Quote:
die witte is nieuw voor mij. naar mijn weten zijn er 2 ori US rallye's allebei rood.
|
|||
|
|||
Scandinavische Rallye's hadden volgens mij die knippers in de bumpers.
|
||||
|
||||
dit beestje staat nu als zijnde verkocht op MP, Iemand van hier?
|
||||
|
||||
in sevenum (noord limburg)
rijd ook wel ss een beige rond wel erg rot volgens mij maar blijft een rallye verder geen gegevens van |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze staat nu in een boerenschuur in Bergen (L). Ben er afgelopen vrijdag bij wezen kijken. Kop staat een centimetertje of 2 naar rechts, is betrokken geweest bij een ongeval. Interieur is er uit, Cosworth zit er nog op, stickers zijn er idd af, strakke deuren en M3's zitten er nog op. Auto is in een redelijke tot slechte staat. Moet gericht worden en aan de dorpels zit laswerk. Om hem origineel te krijgen moet de complete voorkant vervangen worden, achterbumper, deuren, achterklep, dashboard en interieur. Kortom, veel mis mee, maar het blijft een Rallye. Heb niet gekeken of de cardanas er weer onder zit. Ook niet naar het chassisnummer of motornummer gekeken. Huidige eigenaar heet Patrick en wil de auto in zijn geheel of in delen verkopen. Is niet van plan om em weer op te knappen. EDIT: Kleur is btw geen blau perleffekt, het is een eigen kleur, wel blauw, maar geen ori Rallye kleur.