|
|||
|
|||
Nee gooigolf haha
Ben deze week aan het klussen geweest in huis . Ga morgen middag (maandag) naar de schuur en zal kijken wat ik dan kan doen. Zal daarna als ik wat boeiends heb wel ff uppen haha |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ach
Jullie zijn het gewend van mij!!!!! Ik krijg die fotos maar niet hier. Klik maar op de link dan zie je ze wel |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat een geluk hebben jullie met die vr6jes ivm de ruimte tussen inlaat en front bij jullie past gewoon de koeler er nog tussen.
|
||||
|
||||
Blok ligt wel erg hoog! Of is dat gezichtsbedrog?
|
|
|||
|
|||
Hoi dokter d
2cm ruimte tussen het hoogste punt en de kap dus valt mee toch? En pewi ik ga nog even kijken wat voor radeateur ik ga gebruiken heb idd ruimte zat voorin |
|
||||
|
||||
Dan valt het mee ja, t lijkt op de foto net of de kap lang niet gaat passen, gezichtsbedrog dus.
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt zo douwe gooi dacht dat ook. Maar kapje kan precies dicht.
|
|||
|
|||
Idd dokter d
Hij hangt nu in 1steun, blok is nu uitgericht en kan het meten voor de andere steunen beginnen. Eerst de steun langs het front en dan de steun aan distr.zijde En als laatste de steun achterop versnellingsbak Heeft iemand voor die laatste een idee?? Ik kom er geen voorbeeld van tegen. Of past de originele? Ik heb eerlijk gezegt nog niet ernaar gekeken. |
|
|||
|
|||
Voorbeeld staat in mijn topic op eerst pagina. Hoe hij later is geworden moet je bij tim kijken. Ik heb hem aan hem gegeven. Omdat ik compleet anders ben gegaan.
|
|||
|
|||
Bedankt pewi
Eerst de andere maar maken en dan kijk ik of ik eerst zelf wat kan verzinnen. Lukt dit niet zal ik verdere hulptroepen raadplegen haha |
|
||||
|
||||
Quote:
idd gezichtsbedrog douwe ma lijkt goed hoor ..gaat de goede kant op daaro. gr gooi
|
||||
|
||||
en idd stefan ..
radiator past er mooi tusse met dubble vin.
|
|||
|
|||
Gooigolf
Wat voor radeateur gebruik jij??? |
|
||||
|
||||
Quote:
hey orgi vr6 met dubble vin .anders heb je zoizo aansluitinge op verkeerde kant zitte . golf 2 1.3 past ook .kwa aansluitinge . of je moet slange wat verbouwe
|
|||
|
|||
Oke.
Zal ff kijken wat en hoe ik het ga doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk eens op eurowise die bouwen ombouw setjes. gewoon op zn hollands kijken kijken niet kopen |
|
|||
|
|||
Dopue als je goed kijkt of leest is dit ook op zijn hollands kijke kijke bij eurowise, en dan zelf na maken. :-)