|
||||
|
||||
nope... geen geld...
|
|
||||
|
||||
Okee, dan hou ik 'm nog ff.
|
|
||||
|
||||
hahaahha...oke dan
|
|
||||
|
||||
Budel, the Aftermath
Vandaag was het dan eindelijk zover. Sven is vanmorgen geopereerd en maakt het goed. Hij mag waarschijnlijk vandaag ook alweer naar huis en anders morgen zeker.
Hier nog een foto van de breuken. |
|
||||
|
||||
Gelukkig maar dat t goed gaat!!
Linkse breuk ziet er f*cked up uit pennen erin enzo ?
|
||||
|
||||
Hmm geen idee eigenlijk. Ik zal het straks ff vragen.
|
|
||||
|
||||
ouch....
Wens hem sterkte!!!
|
||||
|
||||
Sterkte!
|
|
||||
|
||||
Fijn dat'ie snel weer naar huis mag!!!!
Hoe lang zal hij nog 'in resto' zijn?? (wens hem ff beterschap van ons. wil m nog wel ff bellen vandaag of morgen, maar meestal vergeet ik dat soort dingen... - Ik weet het, erg slecht!)
|
||||
|
||||
Ik hoor net dat ie misschien vanavond al naar huis mag en anders morgen. Kort resto dus.
|
|
||||
|
||||
Beterschap!
|
||||
|
||||
sterkte, wordt een mooi wit beentje met dit weer
|
||||
|
||||
zo'n breuk onderin het kuitbeen had ik in 2001 ook, bijna identiek... 6 weken gips waarvan 2 loopgips en klaar weer Maar de ongelukkige in dit topic heeft er nog een breukje extra bij...Veel beterschap!
|
|
||||
|
||||
zo mensen, daar is ie dan, het filpmje van budel, kan zijn dat je van google nog een video viewer moet downloaden, is best een leuk filmpe, klik ff op de hele film, Hier de film
succes met kijken
|
||||
|
||||
Gaaf filmpje, and that THING met die rode wieltjes is COOL!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
jazeker, en toen was het ook gewoon goed! we doen eerst altijd een drukproef, dwz 10 seconden lang met maximaal 70 kilo trappen, dus een redelijk zware belasting voor het remsysteem.maar de importkeuring is hetzelfde als een apk keuring, en dat is wel een momentopname. wat ik me zo herinner was de langste remleiding ook nieuw. maar het is natuurlijk wel een oude auto, en een nieuwe keuring wil niet automatisch zeggen dat je dan gevrijwaard bent van technische problemen voor het komende jaar. je moet ook niet vergeten dat deze bus waarschijnlijk eerst een tijd gestaan heeft voordat ie weer gebruikt ging worden, dus dat is ook niet erg bevorderlijk voor de rest, maar het is wel balen natuurlijk :frown: meestal kom je bij een restauratie/opknapbeurt na de tijd toch nog wel kwaaltjes of zwakke punten tegen. net zoals in dit geval bijvoorbeeld de roest in de tank. maar ik denk dat dat niet uniek is als je met een oude auto rijdt, af en toe een probleempje... |
|
||||
|
||||
Tis ff graven voor iedereen maar mijn foto's van Budel, Budel??? Budel jah, staan nu online!
Heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat! Naja, klik!
|
||||
|
||||
kheb er nu alweer zin in
|
||||
|
||||
Quote: