|
||||
|
||||
volgens mij is de hele foto gewoon vervormd?
|
||||
|
||||
nog maar eentje van die van mij:
Hij staat nu alleen stil, komt van de week een andere carburateur op, en dan maar hopen dat ie weer goed loopt
|
||||
|
||||
Quote:
nee, hoor... tussen het achterschot en wielbak hoort zeker 50 centimeter te zitten.. |
|
||||
|
||||
Quote:
is een fotosjop is gewoon een gewone caddy |
|
|||
|
|||
Hier mijn Cabriootje,
ligt een G-60 in die nu gereviseerd wordt. Krijgt ook een andere poulie, chippie kortere mutiriem en flowen. Gaat dadelijk lekker vooruit. Auto heeft rond de twee jaar stil gestaan toen ik hem kocht dus alle mankementjes komen lekker allemaal tegelijk . Afneembaar stuurtje van NARDI |
|
||||
|
||||
De Mijne... Eindelijk (bijna) af!!!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat ben je aan het doen?
|
|
||||
|
||||
ff wat bijtippen
|
|||
|
|||
Quote:
Zien we hier een lichtelijk millieu-delictje??? |
|
|||
|
|||
Quote:
zo zie je maar weer wat een beetje tijd en veel geld en nog een handige zwager kan doen hahahah kijk niet teveel naar de omlijsting van de foto vond ik wel leuk maar het is maar een 1.1 hoor. al lijkt het tijdens het rijden wel een gti met een v8 erin hahahah maar das juist leuk aan de golf 1. hier even wat leuke foto's nu deze weer klaar is kennen we ons nu 100% op de rooie gooien. nou ja volgend jaar beginnen we daar mee en dan dat jaar nog rijden hopelijk. |
|
||||
|
||||
na 16 pagina's zal ik ze er dan ook maar even bijzetten
meesten kennen alleen dat rood/wit/zwart/grijs/groene jetta hok van me. maar heb ook 3 1-tjes de eerste was de witte. die heb ik 4 of 5 jaar geleden geruild tegen mn scooter. Er een GTI blok en porsche stoelen bij gekocht en vervolgens in een stalling gezet en nooit meer wat mee gedaan. Vervolgens las ik dat stijn van zn TD afwilde. Ik vond dat ding altijd al super stoer. Dus die mezelf kado gedaan. tijdje als daily gebruikt, toen is hij gestolen en teruggevonden maar de lol was er tijdelijk even af. Hij is weer gefixt, maar het stilstaan had hem geen goed gedaan. Heeft de nodige liefde nodig nu. En een paar weken terug dacht ik dat het helemaal over was. Maar stijn heeft hem weer lopend gekregen. Hij staat nu weer thuis, maar heeft wat bedradingswerk nodig. en daar snap ik niks van.. en als laatste toevoeging een Caddy. Stond hier op het forum te koop, en omdat ik jaloers was op Marc's nieuwe aankoop ook maar een gekocht. Al veel gezeik mee gehad, omdat hij aan de andere kant van het land stond en hij geen remmen bleek te hebben. Hij staat nu in dezelfde stalling waar de witte staat, maar hoop dat deze niet hetzelfde lot zal ondergaan. zeker omdat deze relatief weinig werk nodig heeft.
|
||||
|
||||
Quote:
De roetspuwer retromania |
|
||||
|
||||
haha idd....toen was mijn jetta opeens NIET meer wit
hoop dat die caddy nog een mooi leven krijgt...
|
||||
|
||||
Quote:
Zo zie je maar weer wat je allemaal nodig hebt om een leuke Golf 1 te krijgen, beetje oppoetsen, verlagen en leuke velgen |
|
||||
|
||||
hier die van mij.
net bezig met verlagen bijna klaar.......... |
|
||||
|
||||
@ingrob,
mooi kleurtje! zelf gedaan? welke kleur is dat? leuk ook met de striping en de steelies! wat zijn de maten van je staal? |
|
||||
|
||||
Quote:
yep de gti is gerold(aangezien een restauratie nog opzich laat wachten) het is een zijdeglans grijs en is zelf gemengd. en de maten van de 14"steelies zijn 7,5j voor en 8j achter,sp9000 in de maat 195/45-14. |
|
||||
|
||||
en waar is de striping op de beide voorschermen?
|
||||
|
||||
@angrob :ziet er goed uit!!
wat is de ET van je staal? ow en heb je nog tips voor het rollen? ga er deze winter ook aan beginnen. greetz |