|
||||
|
||||
Goed dat je hem niet weg doet, wat in het vat zit verzuurd niet natuurlijk. Je kunt als je zin hebt altijd wel met iemand naar meetings meegaan, of bij mij in de kever stappen geen probleem joh.
|
|||
|
|||
Quote:
Tof, dat doet me goed :-)
|
||||
|
||||
We zijn nu ongeveer een jaar verder. Ga je hem al bijna weer uit de schuur trekken? Of heb ik iets gemist en ga je hem niet meer afbouwen?
|
|||
|
|||
hehe, deze golf is ondertussen verkocht geweest aan René en is nu ook weer doorverkocht...
|
|
||||
|
||||
Aha. Is toch altijd jammer als iets niet afgemaakt wordt.
|
|||
|
|||
wil die bak + toebehoren wel van je overnemen
en de spagettie is dat een 4in1 of 4-2-1 of wil je hem toch houden? gr Mark |
|
||||
|
||||
goed lezen, alles is alweer 2 keer (of meer) doorverkocht.....
|
||||
|
||||
slotje is wel op zijn plaats
|
|
||||
|
||||
Damn!!! Ik zit net 10 pagina's met grootste aandacht te lezen...... wordt de climax een anti-climax.... (als een film bij SBS6 waar in één keer Hart van Nederland komt)
Wie rijdt er nu mee of is dit projekt nog ergens anders te lezen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat de Tomaat bij het oudijzer is beland
|
||||
|
||||
Quote:
maakt niet uit joh...ding was echt stokverrot...had ooit van voren en achteren in de prak gezeten en was erg lelijk gerepareerd....bodem van de kofferbak stond zelfs nog gekruld |
|
||||
|
||||
Quote:
Maakt dat nu uit, als het maar rijden wil
|
||||
|
||||
Quote:
hehe... |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom heb je dan ding dan ooit gekocht? Of beter gezegd heeft Rickyrick hem aan jou verkocht....
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb hem helaas in het donker bekeken bij rick en de prijs was zodanig laag dat ik dacht dat er wel iets van te maken viel. ma goed, dan kom je thuis met dat hok, trek je de spatborden er een keer af en kom je meer gaten tegen dan plaatwerk....een scheve kofferbakbodem....en nog veel meer roest en rare plekken...deuken in de bodemplaat enzo... dus tja... |
|
||||
|
||||
Niet echt slim van je Rene, en als Rick het niet erbij verteld heeft is ie nog strafbaar ook...
|
||||
|
||||
Quote:
wat `n boefje is `t toch |
|
|||
|
|||
Ogen open!!!....of geldbuidel open
|