|
|||
|
|||
auto rollen, hoe en wat?
Stel,
je wilt je auto gaan rollen om wat voor reden dan ook. wat zijn de voorbereidingen? wat heb je nodig? als je de bumpers ook mee pakt hoe pak je dat aan? ik mis daarover eigenlijk nog een how to hier..? wie vult hem in?
|
||||
|
||||
schuurpapier, verf, roller en schildersplakband is toch voldoende?
als het wat beschadigd of loslaat, stip je het zo weer bij toch? |
|
||||
|
||||
stel, je gebruikt de zoekfunctie...
ik zal je op weg helpen: http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=rollen |
|
|||
|
|||
vraag beantwoord! dank u!
|
||||
|
||||
Hoe je een auto rolt? Gewoon, in z'n vrij en van de handrem
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
vraagje: waar kan ik het beste de verf mee verdunnen (ik ga voor mat trouwens)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon een scheutje peut erin.
|
|||
|
|||
peut? nog nooit van gehoord...
wat is dat? |
|
|||
|
|||
ok...heb even gezocht maar is terpetine
bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep
|
|||
|
|||
ik heb eigenlijk nog een vraagje
namelijk, de plaatsen die je niet kan rollen bijvoorbeeld de inkepingen van de sier/stoot strips, en langs de randen van de ramen; kan ik deze beter spuiten of kwasten om zo min mogelijk verschil te krijgen met de roller? bedankt |
|
||||
|
||||
Gewoon afplakken en overheen rolleren. Niet te moeilijk denken
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou kwasten en dan nog even er overheen rolleren.
|
|||
|
|||
hmm...nee ik heb al wel alles gedemonteerd. Dus de auto is nu helemaal kaal. Schuren ben ik bijna klaar mee...wel een paar zere vingers lol
maar ik denk dat kwasten en erover heen rollen beste optie is. bedankt |
|
|||
|
|||
tevens zijn die plekjes wel heel smal/klein voor een roller dus dat moet ik nog even bekijken.
Ik heb hele fijne smalle, relatief korte rollers gekocht wel met een vacht dus geen schuim. Las dat dat het beste werkt. En dan metaal verf op waterbasis...maar metaalverf op waterbasis heb ik eigenlijk nog nooit gezien (of nooit naar gekeken...)? |
|
||||
|
||||
De smalle plekjes kan je wel gewoon met de kwast doen, wanneer de verf mooi vloeit zie je er waarschijnlijk niks van.
Waterbasislak NIET verdunnen met peut he! Ik zou sowieso alkydlak nemen, en geen acryl. Dit vanwege het vloeien.
|
|||
|
|||
benji, sorry maar ik ben inderdaad een soort van leek op het gebied van verf, maar een fatsoenlijke verf winkel weet genoeg wanneer ik zeg dat ik metaal alkydlak nodig heb?
|