|
||||
|
||||
Quote:
Ik de schuifdeur Motor heb ik helaas verkocht anders had ik die ook wel gedoneerd |
|
||||
|
||||
Gedverdemme wat een roest...
|
|
||||
|
||||
Aha, trauma's!!!
Ziet er helemaal hetzelfde uit als bij mij, dat wordt toch ff flink werken.
|
|||
|
|||
het ziet er dus naar uit dat ik een hele nieuwe (2e hands) as moet gaan monteren.
1 voordeel heeft het wel, ik kan eerst de nieuwe as helemaal opknappen, en wanneer alles er onder uit is, de hele onderkant goed beetpakken. maar dat kost wel wat kostbare tijd en helaas weer veel geld. wordt vervolgd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Das de ellende , maar blijkbaar staat dat niet in verhouding tot het plezier genot wat je ervan hebt als al het werk gedaan is
|
||||
|
||||
Deze staat op marktplaats voor euro 199
Zoek even op ''Vw vooras '' dan kom je hem wel tegen . |
|
|||
|
|||
Quote:
hm, die ziet er goed uit, een bekende van het forum? Thanks voor de Tip! ik zie alleen wel dat hij aangeeft dat de as voor een T2B is, maakt dat nog wat uit? ik heb een T2a! |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat het wel past, zekeer als je al schijven had.
|
||||
|
||||
Quote:
Precies jij hebt het 'geluk' dat je een 69er heb en dus opzoek kunt gaan naar een 68/69 as. Omdat die ook onder spijlbussen passen kun je net zo goed een andere as kopen die verlaagd is want dat kost mss wel net zo veel. of je oude lassen, mag wel.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dus!!! De boutafstand is anders van die van 68/69 dus een as van 70> gaat niet zomaar passen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet toch iets proberen, als ik ff niet aan m'n bus kan werken.
|
||||
|
||||
Quote:
En die 'arme' Rico een dure as laten kopen, die vervolgens niet past...en dan weer met verlies weg moet omdat hij em te duur gekocht heeft... Da's een echte forumvriend zeg! |
|
||||
|
||||
En toch had ik niet de intentie om hem een verkeerde as aan te smeren
|
||||
|
||||
Rico heeft wel wat hoor... slechte bus en ook nog slechte 'vrienden' dan! Maar Rico, kop op en er voor gaan, altijd blijven lassen! Succes met je resto project.
|
||||
|
||||
Quote:
Schuifdeuren,daar kan ik aankomen,maar hebt geduld.Een collega van mij heeft er drie staan en ik ga binnenkort kijken bij hem of de deuren nog de moeite waard zijn.
|
|||
|
|||
Geweldig allemaal!
ik ben er inderdaad ook achter dat die as niet zomaar ff van een bus na 1970 gehaald kan worden. Gelukkig heb ik iemand (Sjef) gevonden die nog een restand van een bus heeft staan en die voor me gaat kijken. Maar het blijft balen. |
|
||||
|
||||
en zo tellen de kosten in rap tempo op... gelukkig is het een hobby!
|
||||
|
||||
tja restaureren is nu eenmaal duur .
|