|
||||
|
||||
Arnold vanavond nog gespot in surhuisterveen plankgas over industrie .
|
||||
|
||||
Blauwe golf 2 met verlaagd dak
Nu net op de A16 richting Dordrecht/Breda zag ik een blauwe Golf 2, verlaagd, sportvelgen, sportuitlaatje, blauwe achterlichten.... En een gechopt dak!
Ik moest toch even een paar keer met mijn ogen knipperen om het te geloven. Echt een apart gezicht een Golf met zo'n laag dak.. Is het iemand van hier??
|
||||
|
||||
vanmorgen in oldenzaal een golf country.
kenteken begon met 72 (en ik dacht iets van GG daar achter) |
|
||||
|
||||
Vandaag gespot bij garage vries, toevallig iemand van hier??????
|
|
||||
|
||||
Yes, eindelijk voor de keuring! En de menie kleur is eindelijk verdwenen Succes Marcel.
|
||||
|
||||
vanmorgen ongeveer 09.15u richting tussen haskerhorne en oudehaske een lage WITTE Golf mk2, ik meende 15" en plat op zijn buik.... verder vrij standaard.... wel een toffe mk2!
rond 11.45u richting Opeinde, een Golf mk1 met two tone mat gerold, brede rubbers, en een hawaii slinger aan de spiegel. ik stak me hand nog ff naar je op |
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam net thuis weg. zag in de verte al een verlaagde rode golf aankomen.. dacht al dat jij het was. |
|
|||
|
|||
Zonet buiten Harkema deze gespot samen met een MK1. Was er iets mis of gewoon een routine check??
|
|
||||
|
||||
Vorige week in Delft, een (ik denk) '76er oranje Golf 1 met de voorschermen in afwijkende kleur.
Ik stond erachter toen de brug open ging |
|
|||
|
|||
Gister in Sassenheim.
Een uit de concordiastraat komende mooie zilverkleurige Golf 2, laag en dik, nummerplaat nog achter het raam en een zonneband met een Wolfsburg logo.
Op de rotonde "Sassem Noord" ging ie richting Noorwijkerhout. |
|
||||
|
||||
je ziet die friesen ook overal. zelfs op een oud industrie terrein in denhaag
|
||||
|
||||
Quote:
toen ik doorkreeg dat we nog maar 80 gingen dacht ik, kga toch maar weer even op de weg letten
|
||||
|
||||
deze vorige week maandag helemaal gevolgd van bloemenveiling naaldwijk, tot aan de vogelwijk Denhaag. Pas daar moest ik eraf. nog even duimpje gegeven, lekker laag en had syncro achterop staan. (die zilveren sticker, dus geen ori logo) goed snel ook.
|
||||
|
||||
Zwarte rocco 1 vanmorgen tussen Nij Beets en Aldeboarn.
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 Last edited by Rinus66 : 15-08-2008 at 10:58. |
|
||||
|
||||
De opgespaarde spots van afgelopen week:
Breda op de Ignatiusstraat: Na het blokarten op de parkeerplaats van het Extreme Sports strand nabij Ouddorp, Zuid Holland afgelopen zondag: Zaterdagochtend bij de VW/Audi dealer in Breda: Gatso achterin de Transporter en een gatso in de middenberm achter een reclamebord de andere weghelft mee te pakken. Foto's zijn inderdaad slecht! |
|
||||
|
||||
Quote:
was iets mis met de brandstof of onsteking, ik zag m toevallig afslaan heb m daar ff weggesleept met t golfje |
|
|||
|
|||
12-08-2008 +/- 14:30
A28 bij Harderwijk richting 't noorden. Groene golf 3 cabrio met kap open. Driftig zwaaiend naar mij: grijze polo classic (sedan) ietsje verlaagd + 13inch ATS. Heb teruggezwaaid en ff m'n carb's laten horen, maar heb geen idee wie 't waren........ Misschien een reactie op de Volksforum-stickert op zijruit?
|
||||
|
||||
Gister in de molenstraat in marum, voor de verfwinkel. Een mooie beige jetta 2 op gepolijste ats cups (gedeeltelijk in kleur gespoten)
Iemand van hier ? |
|
|||
|
|||
deze? |
|
|||
|
|||
Quote:
wat deed jij op een OUD industrie terrein in den haag |