![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal vast wel vooruit komen
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hier onze ouwe golf 2.
![]()
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=LRR]
![]() Watskeburt met die voorbumper? Is dat niet een Euro-bumper zonder kentekenuitsparing, of zie ik het niet helemaal goed?! ![]() Lookin' good! |
|
||||
|
||||
![]() ooohh lekker spul weer die golfjes 2
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ik ook.. ![]() (en das ook meteen de enige keer dat deze ooit in dit topic zal kunnen staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geniale auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat zijn us bumpers die hebben geen kenteken uitsparing. maar passen met g60 bumpersteunen of us steunen gewoon op een europese jetta/golf
|
|
||||
|
||||
![]() Nee Einstein... dat is een dicht gewerkte Euro bumper... US bumpers zijn dikker en hebben andere knipperlichten etc.
De verschillen, buiten de kentekenuitsparing uiteraard, zijn makkelijk te herkennen.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog nooit gezien, een Jetta met dichte achterklep. Ziet er niet uit trouwens
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ff OT: Zijn die BBS naafdoppen in rood/goud ook gewoon hier in NL te krijgen ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn alleen via BBS Japan verkrijgbaar, standaard zijn die alleen daar geleverd namelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind m anders echt mega dik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op essen verschillende verkopers van deze gezien... Sjaak autoservice laat je ook gewoon kiezen bij een setje replica's of je rood of zwart wil. Op ebay kom je ze ook regelmatig tegen hoor. Mvg, |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt,ik wou ze nog halen.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoezo ![]() Tis toch een enorm dikke rat zo ?! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, super !! Eens kijken of deze ook in de naafdoppen van m'n RC's passen !! Staat wel goed bij de rode einser denk ik !!
|
||||
|
||||
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |