|
||||
|
||||
Vanavond gespot op de Wilhelminastraat te Breda rond de klok van 20:00
deze caddy: |
|
|||
|
|||
vanmiddag rond 16:oo een rode golf 1 op ats classic in wageningen.
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN Last edited by patrick 86c : 13-07-2008 at 11:27. |
|
|||
|
|||
dinsdag in klarenbeek bij apeldoorn een kever pickup met caddy achterklep gespot op een auto ambulance ging de hessenallee in kon net geen foto maken zo te zien een project maar zag er wel gaaf uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn broertje (woont in Wageningen) spot die ook met enige regelmaat! Denk dat de eigenaar daar ook woont. |
|
||||
|
||||
Vanmorgen (04-07-08) in Duitsland een te hard rijdende Classicline
Tegen de middag net onder Maastricht op de parkeerplaats een mooie lage kever en een karmann ghia, en rond 18.45 op de A50 richting de A15 2 x een T1 en een T2. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt. auto staat vlakbij de hollandse weg
|
|||
|
|||
wie heeft er hier een golf 5 leasebak of eigen auto... mijn broertje is in zijn golf 2 vr6 gespot tussen eindhoven en breda door iemand die seinde dat die ook een golf 2 vr6 had....
Last edited by VWJYI : 08-07-2008 at 16:04. |
|
||||
|
||||
met morse?
|
|
||||
|
||||
Net gespot op de A9 tussen Akersloot en Alkmaar, 4 x T1.
Last edited by Christiaan : 07-07-2008 at 19:21. |
|
||||
|
||||
Christiaan bedankt!
Vanavond gespot in de Baronielaan te Breda, deze kevert:
Waarschijnlijk een local aan de stickers te zien. Last edited by Dirk : 08-07-2008 at 22:14. |
|
|||
|
|||
gister gespot bij RCT in rozenburg
wie heeft er bussen besteld ? |
|
|||
|
|||
vanavond gezien dat jetta racing ( Wytze ) ook achterste voren kan rijden in de rooie jetta bij de verkeers lichten in veenwouden
|
|
||||
|
||||
staat het daar nog steeds propvol met Ssang Young's? laatste keer dat ik daar was stonden er volgens mij meer dan er in heel nederland op kenteken staan.
|
|||
|
|||
Quote:
klopt Jaap staat er bom vol met die dingen maar volgens mij ook voor door voer want de meesten hebben het stuur rechts |
|
|||
|
|||
gisteren avond een donker bruine en een lichte blauwe scirrocco aan de bp langs de A2 net voor het vliegveld bij Beek(lb)
|
|
|||
|
|||
gister op vliegbasis leeuwarden gespot deze polo
gewoon leuk zonder overdreven poespas en leuke schmidt's eronder |
|
||||
|
||||
Die is misschien wel van, ik kan echt niet op zijn naam komen, heeft ook een Golf Mk2 16V met Porsche velgen. Tis iig een goede bekende van Cultwheels.
|
|
||||
|
||||
Vandaag gespot in Leiden bij de Groenoord hallen... moet ik 'n lijstje maken?
|
|||
|
|||
Quote:
mij wou je niet zien .... |
|
||||
|
||||
Gespot: Licht bruine Jetta 1 met roofrack, ging van Roosendaal naar Breda op de snelweg. Ik reed tegengestelde richting met mijn 2tone T3 busje. Volgens mij maakte je nog iets van een gebaar maar ik was weer eens te laat
|