|
||||
|
||||
2011 terugblikje, gaat de tijd toch hard..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Sinds 2 weekjes de jetta goed naar beneden gegooid, kan nog net de oprit op
Groter dan 15 inch zal niet meer passen, kan nu nog net max uitsturen! |
|
|||
|
|||
Quote:
Poeh, daar is ie ook lekker zeg!
|
|||
|
|||
Quote:
Kan nog wel lager, rij zelf op 16 inch met extreem getrokken banden. Die ligt nog ietsje lager en int voorjaar kasten rollen en dan nog verder omlaag |
|
||||
|
||||
Quote:
het was geen totale tegenvaller nee, soms had ik de velgen nog wel willen hebben
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn ouwe jetta.. dailydriver
|
|||
|
|||
Quote:
Netjes Misha! En die ligt wel wat lager dan mijn golfje zomers staat, moet nog verandering inkomen! |
|
||||
|
||||
Mijn oude:
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja kan altijd lager, maar ik kan anders de oprit niet meer op, heb ook weinig zin om altijd langs de weg te zetten haha :P |
|
||||
|
||||
Quote:
Is toch ook laag zat zo? Moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk het "met het carter op de grond laag" niet eens echt mooi vindt, maar ieder zijn mening natuurlijk.
|
||||
|
||||
Jetta MK2 2.0 8V
|
||||
|
||||
Nieuw projectje :
|
|
|||
|
|||
de mijne |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weer wat foto's van onze mk2. Het is nu de vierde auto hier, dus hij is over. Is dus te koop, maar wel met pijn in het hart. Net weer een stuk mee gereden en het blijft een heerlijke auto!
edit: misschien ook leuk om van mijn ex-mk2's een fotootje te plaatsen: mijn eerste auto: gered van de sloop: ook gered van de sloop: Last edited by Berrychello : 11-01-2015 at 21:02. |
|
||||
|
||||
Jammer dat ie moet gaan, maar begrijpelijk natuurlijk ook wel! Heb je al een adv. aangemaakt?
Groeten vanuit een paar dorpen verderop.
|
|||
|
|||
Ah, jij ook nog hier! Leuk!
Ik heb zojuist (met tegenzin) een advertentie gemaakt... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Staat een paar pagina's eerder ook. Dit zijn betere foto's en andere ( nog steeds staal!!) velgen.
|