|
||||
|
||||
Meen je niet, koop een andere/verlaagde trailer!
|
|||
|
|||
Met zijn skills zou ik niet kopen
|
||||
|
||||
Had hij die airride LT niet meer?
|
|||
|
|||
Ja die was verkocht
En hij heeft toch al zon superdeluxe lage kantel trailer gekocht toen? |
|
|||
|
|||
Dat gebeurt met zo'n lage auto. Eerste keer had te maken met een tijdelijk stukje ophanging. Ruud 'kennende' is dat al lang weer bijgewerkt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee het is nog niet bij gewerkt. Eerst maar eens rijdend maken en daarna alles opknappen wat niet naar mijn zin is. bumper, voorfrond, alle bij de kokers en achterklep moeten al gespoten worden. maar de auto word verder eerst nog geschuurd en gepoleist en dan pas word de rest gespoten. Je moet toch bezig blijven |
|
|||
|
|||
Hoi Ruud. Wat een vette machine. Ik ben even op le bug show praatje komen maken bij je ( 2 kerels met gele t-shirt van bug in aan , waarvan ene in rolstoel)
Ik vond hem hier op forum al echt super maar nu ik hem in het echt heb gezien nog meer fan ervan. Echter 2puntjes van krediet: 1 spijtig dat het niet mijn auto is 2 het slotje in je achterklep moet precies vervangen worden ?
|
||||
|
||||
Quote:
Is al onderweg uit duitsland |
|
|||
|
|||
Ik kom niet zoveel op het vw forum, maar speciaal voor dit project maak ik graag even een uitzondering.
En ook ik kan het natuurlijk niet nalaten om je een veer in je reet te steken, wat een ongelooflijk dik project zeg. |
|
|||
|
|||
Veel spijt dat ik niet naar de Bug-show kon gaan
|
|
||||
|
||||
Come and see the W12 fridolin at the tuning eXperience - Essen Motor Show 2013
from 29-11-2013 to 8-12-2013 |
|
||||
|
||||
De Frido en Ruud gaan internationaal.
Is dit de eerste uitnodiging die je gekregen hebt om naar zo iets dergelijks te komen??
|
|||
|
|||
Is ie dan "af"?
|
|
||||
|
||||
Dit is voor op te warmen, het doel is dit:
http://www.tuningworldbodensee.de/t.../ets-preise.php http://www.tuningworldbodensee.de/twb-en/index.php Last edited by Ruud : 13-08-2013 at 21:25. |
|
||||
|
||||
ah, je gaat naar de Sema show dus met 2000 dollar zakgeld kun je wel een avondje op stap
|
|
||||
|
||||
Krijg je die vrouwen dan ook bij die 1e prijs.
Zal je vrouw leuk vinden. Maar kan niet anders zeggen, toch wel 1 van de meest mooiste creaties van Nederland, deze ombouw....
|
||||
|
||||
Deze geweldige auto goed kunnen bekijken op M.I.V.W, niets anders dan respect voor dit geweldige project Zo lang staan kijken dat de rest van de groep er een beetje ongeduldig van werd Hieronder enkele platen die ik gemaakt heb...
Groot formaat is te vinden op VWCulture.nl, zonder watermerk op verzoek!
|
||||
|
||||
Goed shirt Ruud!
|
|||
|
|||
Was benieuwd hoe goed je zit ten opzichte van de pedalbox,of is het gezichtsbedrog dat hij erg dicht naar de kuipstoel staat? Ga je er trouwens ook de weg mee op of gaat ie alleen naar meetings per trailer? |
|
||||
|
||||
De lengte zit hem in de hoogte
In en uitstappen met het stuur erop, is ook helemaal geen probleem, omdat de caroserie gewoon best wel hoog is. Last edited by Ruud : 15-08-2013 at 19:09. |