|
||||
|
||||
Thanks allen!
Quote:
Quote:
aan zoiets zat ik ook al aan te denken, maar dan wel heel subtiel, maar weet nog niet precies hoe wat en waar. Blauwe gordels worden het in ieder geval niet want die heb ik al in het zwart Logo is gewoon imitatie ja |
|
||||
|
||||
blauwe steekt mooi af... mooi houden zo
|
||||
|
||||
Netjes weer, Frank!
|
|||
|
|||
Erg gaaf allemaal, en bijzonder vindingrijk ook👍🏻
Ben alleen bang dat de sproeier zo niet werkt, de pomp moet, voor zover ik deze pompjes heb gebruikt, altijd onder waternivo gemonteerd worden.. (Of gelijk met) Succes verder, en ik ben al erg nieuwsgierig naar je eerste ritje!!
|
||||
|
||||
Hmm dat kan inderdaad wel eens zo zijn.. helemaal niet aan gedacht
Ik zal het even testen, als de aanzuigleiding vol is zou die ook moeten werken alleen dan moet je dat wel in de gaten houden wat niet echt handig is. |
|
||||
|
||||
Bovenaan gekit en onderaan gepopt, zit bij mij ook geen vlees meer aan de binnenste rand, anders loopt ie aan
|
|
||||
|
||||
Tijd voor een update!
Ten eerste, de deuren hangen er eindelijk in, daar kwam nog wel het enige hang en trek werk aan te pas.. Ze passen nu goed, gaan alleen eigenlijk nog iets te moeilijk dicht, maar dat laten we voor nu maar even zo Daarna meteen even de stoel en gordel erin gemonteerd om er voor het eerst weer even in te kunnen zitten na lange tijd Vanwege de lengte naar de rolkooi toe volgens voorschriften gekruist gemonteerd: Verder een deur meteen afgemaakt met een deurpaneel en - jawel- volksforum keycord als deur opener Nu heb ik er eigenlijk alleen nog een voor de andere zijde nodig, Tjaap is al voor me aan het zoeken, maar als die niks kan vinden, heeft iemand er nog een nette liggen die die niet gebruikt? De rolkooi heb ik bij het hoofd bekleed met FIA-schuimspul en vanwege de instap en de gordels bij de deur als proef beschermd met een Carbon wrap, ik moet zeggen dit ziet er behoorlijk echt uit, ook naaste de echte carbon deurpanelen dus dit laat ik voorlopig zo Omdat ik de voor- maar vooral de achterzijde wat kaal vind zonder bumpers, maar ik ze vanwege het gewicht eigenlijk achterwege wil laten, heb ik de oude stalen bumpers in een fiberglass versie gekocht: Deze moeten echter eerst nog even afgewerkt worden, en ik ga nog aluminium bumpersteunen maken, dus dat is voor de volgende update Maar buiten dat, de striping en de naafkapjes is de buitenkant wel zon beetje af! |
|
||||
|
||||
Ook lekker in zwart wit trouwens
|
|
|||
|
|||
Lekker Frank! Maar indd bumpertjes maken het wel af!
|
|
||||
|
||||
Hij is heel erg mooi geworden en het is een goede keuze om toch een paar bumpers te monteren
|
|
||||
|
||||
Heel dik!
|
|||
|
|||
Heel erg mooi Frank hij staat heel dik op zijn wielen
Toch maar niet voor de carbon bumpers van Van Thull gegaan? |
|
||||
|
||||
Wat een mega dikke auto de bumpers zullen het geheel mooi aanvullen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
echt gaaf! prachtig project!
|
|
|||
|
|||
Héél tof..! Hoe staat het met de motor?
|
|
||||
|
||||
Thanks!
Quote:
Ik heb contact met ze gehad maar dat ging allemaal erg langzaam, ondertussen had ik ook contact met LWS-design en die heeft een mooie deal voor me kunnen maken dus voor hun gegaan Alhoewel het bij hun ook gewoon een week 0f 10 duurt voor dat je het thuis hebt.. Quote:
Ik ben hier druk aan het onderzoeken wat hoe en bij wie ik e.e.a. ga doen |
|
||||
|
||||
Zo mooi geworden! Al staat deze al erg ruig zonder bumpers, ben ik ook blij dat je ze toch gaat monteren!
Ik weet dat small bumpers vrij lichte steunen heeft. In combi met polyester of carbon in alu uitvoering zal dat zeker volstaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ging dat boren in je fusee erg makkelijk Frank ? Mooie updates trouwens weer zo als gewend