|
||||
|
||||
Quote:
Die vraag had ik hem/haar persoonlijk ook even gesteld, maar je moet ook links van de as van de weg rijden.
|
|
||||
|
||||
Dat het al dagen en de komende dagen ook blijft regenen, dan kan ik toch niet met de VR6 op pad..............Ik moet nog een 'kleine' storing vinden
|
||||
|
||||
Tuurlijk wel.....`t is maar water!
|
||||
|
||||
Die van mij blijft echt niet staan om een beetje regenwater...
Ik heb m om te gebruiken! |
|
||||
|
||||
Daar heb ik 2 andere auto's voor
Blijf niet poetsen
|
||||
|
||||
Auto gezien op Mobile.de waar ik serieus interesse in heb. Staat er geen telefoonnummer bij, 3x gemaild in 2 dagen geen reactie. Via google huistelefoonnr gevonden, voicemail! Wil je nou verkopen of niet!
|
||||
|
||||
Dat is echt vaste prik.. vooral Marktplaats. Ik zocht wat onderdelen, verschillende mails gestuurd naar aanbieders en gewoon 0 reactie. Als je toch niks wil verkopen bespaar je dan de moeite om een advertentie te plaatsen en dan ben je andere mensen ook niet tot last.
|
||||
|
||||
Verkoopt iemand nog wat op marktplaats dan? Ik krijg op mijn advertenties;
- of nul reacties - of bewaard als favoriet - of reacties van ik weet niet wat ik zoek maar wellicht is dit het. Heb je dit of dat ook liggen? Weet jij hoe dit werkt? Kun je nummers opzoeken? Kun je meer foto's maken of even bellen. En dan krijg je geen reactie en de telefoon nemen ze niet op. Ergernissen als ik wat koop en laat verzenden; - Niet even laten weten dat het geld ontvangen is, het object verzonden is of de moeite nemen om het T&T nummer door te geven - Niet even de moeite nemen om het gekochte object op enige wijze te beschermen. Dus los in een te ruime of krappe doos flikkeren. Ik kan me indenken dat je geen oud papier meer hebt maar waar veeg je dan je reet mee af?
|
||||
|
||||
Boven was post 666, the number of the beast
|
||||
|
||||
Zojuist nog een 2de auto gezien, 1x raden ook geen telnr erbij. Ongelovelijk.
|
||||
|
||||
Mijn ergernis is er eentje aan mezelf. Soms erger ik me aan het feit dat ik nooit eens een auto met rust kan laten
Het is nooit goed genoeg. Is ie eindelijk af na een lange tijd en hij gaat weer uit elkaar voor het volgende... I hate myself
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt niet geheel onbekend
|
||||
|
||||
Quote:
Hier ook! Best vervelend...
|
|||
|
|||
ja goed, zolang je maar iets goeds aan de auto doet anders krijg je weer het vervangen van koplampen en/of achterlichten voor niet-OEM, stoelhoezen, pedalenplaatjes en andere rotzooi V12 sticker ...
|
|
||||
|
||||
niet te vergeten de alu look tankdop sticker!
|
||||
|
||||
Ergernis; iemand uitleggen wat voor hobby je hebt en dat diegene jou over 1 kam scheert met fast & furious en knakenbakken.
Ergernis; dat ze dit een hobby vinden voor jonge twintigers + punt: airride vinden ze dan wel weer cool, omdat de auto en cool kan zijn en praktisch
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
eeeeh ik ? aan mij zelf......omdat ik moeilijk nee kan zeggen en het daardoor zo druk heb dat er geen eens meer tijd voor je eigen is
Last edited by ewcaddymk1 : 22-08-2014 at 19:50. |
|
|||
|
|||
Ewcaddymk1 +1
Of erger, dat er mensen zijn die heel veel vragen.. en nooit iets geven.. ze bellen je alleen met problemen.. en weten, dat je met moeite nee zegt. |
|
||||
|
||||
van die figuren die je op een feestje tegenkomt die zeggen 'ik drink nooit geen bier meer ,en thuis al helemaal niet'..ik heb nooit iets in huis ..alleen fris
dan is het een uur of drie later, en dan zijn ze zo bezopen dat ze hem helemaal kwijt zijn en van niks meer weten..nog een uur later rennen ze de tuin in om te kotsen want ..tjsa nu kost het niks ... veeeeerschrikkelijk zoiets.. |