|
||||
|
||||
is er geen job vrij daar ... ik wil ook wel met porsche rijden. echt wel super wagens....
maar ja we houden het maar bij de caddy .. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook goed ! ben wel her en der geweest binnen het pand maar uitleg enz nooit gehad. Moet je maar een keer een brul geven
|
|||
|
|||
Quote:
ach ja je went er wel aan maar ik heb het er nog super naar me zin zekers |
|
|||
|
|||
Quote:
der rommeld wel wat maar het gaat er niet alleen om proefrijden hoor.. ,je moet er ook zweten en werken maar als het klaar is dan!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
hahah ja snap ik hoor.
Maar ben zeer geintreseerd in dat spul allemaal. als je hard werkt heb je wel lol ernaa. neem toch weer dezelfde wielen op de caddy stom misschien maar vind ze nogsteeds super mooi |
|
|||
|
|||
Quote:
ik zag je vanavond nog je stond bij stoplichten c1000 en ik zwaaie maar je zag niets. ik moet de caddy maar weer verhogen denk ik hihi :p |
|
|||
|
|||
. neem toch weer dezelfde wielen op de caddy stom misschien maar vind ze nogsteeds super mooi[/QUOTE]
ja stond ook goed toch je moet doen wat je zelf mooi vind toch...... |
|
||||
|
||||
ow ow sorry heb je niet gezien .
was dat uurtje of half 9 dan was ik vaderdag presentje aan het kopen geweest. en ja kijk er over heen als je hem zo verlaagd hebt. hahah. En doe ook wat ik zelf mooi vind en niet wat anderen hebben, daar heb ik schurft hekel aan. |
|
||||
|
||||
van wie is trouwens die RS2 die er staat ? op de parkeerplaats links van de ingang.... machtig apparaat !
|
|||
|
|||
Quote:
ja mooi he inruiler is te koop!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
en dat laten ze buiten staan ? zou eerder zo'n veredelde kever naar buiten trappen
Zou ik mijn GTI erop in kennen ruilen ?
|
|||
|
|||
Quote:
zoals je welicht gezien heb staan die ook buiten achter het hek ook natuurlijk. inruil gti ja hoor als je er genoeg bij leg moet dat geen probleem zijn lijkt mij :p |
|
||||
|
||||
Had eerder verwacht dat ik geld toe zou krijgen.... tis niet zo maar een gti meer :p
|
|||
|
|||
Quote:
hihi tis ook niet zomaar een audi hihi :p |