|
||||
|
||||
Hoppa Edwin en ik van DubStone Photography zijn ook daar om enkele toffe plaatjes te schieten en een twee tal shoots te doen daar voor onze pagina op Facebook.. Tot zondag.
|
||||
|
||||
Krijg je van je betaling nog een bevestiging?
Heb ongeveer een week geleden betaald en weet eigenlijk niet of die al verwerkt is zeg maar. Ik sta ook nog niet bij de lijst met mensen die komen. Hoop toch dat het goed is gegaan. Heb me namelijk op de laaste dag van inschrijving nog ingeschreven |
|
|||
|
|||
Ik ben er zoizo heeel het weekend bij!!
Heb er nu al zin in |
|
||||
|
||||
Heb er ook al zin in! Ook heel het weekend aanwezig. Wel met een gebroken sleutelbeen, maar dat mag de pret niet drukken
|
||||
|
||||
Quote:
In elk geval makkelijk te herkennen Beterschap btw |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben die ene met privé chauffeur Golfje gaat wel gewoon mee natuurlijk..
|
||||
|
||||
Is er zondag ook een swallowtail hoek?
Of staat alles op volgorde van binnenkomst?
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat op volgorde van binnenkomst. Maar voor leuke initiatieven staan we altijd open! Voor de liefhebbers; Een preview van het event is nu te vinden op vagscene.com: http://www.vagscene.com/1297_volksd...the_corner.html Foto's van SvdA Photographics: http://www.facebook.com/Svdaphotographics
Last edited by VeeDubber : 11-07-2012 at 19:01. |
|
||||
|
||||
Zondag ook maar eens komen kijken, heb me vorig jaar ook goed vermaakt.
Stonden toen mooie wagen tussen.
|
||||
|
||||
Nog effe gauw vervoer voor de heenweg regelen maar wil er wel bij zijn
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
mischien iemand nog plekje vrij
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
Gezien het slechte weer wat er voorspeld word haak ik af.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zit ik dus ook mee in me maag, heb geen zin om weg te regenen....
|
|||
|
|||
JAAAAAA NOG 2 DAGEN!
zowat een meeting op het thuisfront mijn VW-rat fietsje in de jetta laden (die vorig jaar vernield is! :@) en dan lekker een weekendje feeesteeee met de one-dubbers Eens kijken of de organisatie me dit jaar herkend als ik niet in een mercedes zit :] |
|
||||
|
||||
Hangt er een beetje van af in welke auto ik kom zondag, als het slecht is druk ik de golf aan de loop , met heul mooi weer komt de jetta uit de schuur ...........
|
||||
|
||||
Regen of geen regen, ik kom!
Heb ook even op buienradar gekeken, en als het goed is begint het pas later op de middag te regenen. Maar goed.. dat is nooit zeker |
|
||||
|
||||
Zal wel leuk worden op dat gras zal wel weg zakken tot op de bodumplaat
ben benieuwt hoe veel er vast komen zitten |
|
||||
|
||||
Doemdenker! Het weer wordt prachtig! 25 graden, volop zon en een hoop ander mooi's!
Het boeit mij niet wat voor weer het is. Ik ben er.
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk dat is de SPIRIT |
|
||||
|
||||
Quote: