|
|||
|
|||
Last edited by RobbertF : 13-03-2012 at 14:52. |
|
|||
|
|||
Omfg... zie nu pas de datum van de laatste posts HAHA!
pwnd |
|
|||
|
|||
Met je huidige velgen:
En hier clean en getinte ramen Goed? |
|
||||
|
||||
Quote:
oeps was t helemaal vergeten bas...sorry |
|
||||
|
||||
Wie oh wie knoopt er onder deze Bora;
Deze velgen?; Lijkt me verrry nice
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat iemand mij ook verder kan helpen.
Ik wou graag onder mijn scirocco 3 in het zwart, de volgende velgen plaatsen. Ik heb deze velgen thuis maar wil ze nog een andere kleur geven. Wat ik wil is het hart in BBS goud en de rand gewoon zo laten als ie is. Of het hart zwart en de rand in BBS goud. Is er iemand die dit voor me kan maken in photoshop. En als ie ze ook nog onder een nieuw scirocco kan plaatsen (en dan een zwarte) dat zou helemaal te gek zijn. Wie o wie alvast heel erg dank
|
||||
|
||||
gaat nog heel lastig worden om die onder de rocco te krijgen branco met de et waarden
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ze vandaag eens er voor gehouden. En ik kan denk ik nog wel weg komen met adapters van 20mm. Toen ik het wiel er zo los op monteerde had ik hem nog ruim binnen de wielkast. Dus verwacht ik dat een adapter niet zo'n probleem moet zijn. Kon hem helaas niet vast draaien doordat de steekmaat dus anders was. En doordat de naaf de zelfde diameter had als het naaf gat in de velg kon ik ook niet iets schuiven. Wat denk jij dan Richard wat het probleem gaat worden? Groet Branko
|
||||
|
||||
Zou iemand voor mij Borbet A velgen (16") onder mijn auto kunnen shoppen?
Bij voorbaat dank !!
|
|
|||
|
|||
sorry, niet helemaal netjes. maar het gaat om het idee toch?
|
|
||||
|
||||
Kijk daar kan ik wat mee, hartstikke bedankt !!
|
|
||||
|
||||
wie wil onder de auto op bovenstaande foto deze wielen; shoppen,graag zoals op de foto,en eentje met de velg volledig wit,en eentje met de velg volledig ral 3004,dat is deze kleur;
|
||||
|
||||
iemand?
|
||||
|
||||
Heb je er haast mee of niet?
Ik wil het wel photoshoppen, maar dat wordt pas eind deze week dan.. (eerder heb ik geen tijd helaas)
|
||||
|
||||
Quote:
haast heb ik niet,als je wil graag
|
||||
|
||||
Zoiets?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Links is dik!
|
|||
|
|||
Quote:
+1 |
|
||||
|
||||
gewoon zilvergrijs is idd wel erg vet.....dan maar gewoon zilver,had gedacht dat het rode veel beter uit zou komen in eerste instantie
thanks john
|
||||
|
||||
ik zou ze er ook gewoon is zo onder schroeven is best heel netjes denk ik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |