|
||||
|
||||
Prima alternatief. Niks mis met je keuze
|
||||
|
||||
Subaru afgekapt, heb met een hoop financiele problemen gehad en met justitie wat nu achter de rug is.
Maar we zijn er weer Mijn plan was om een Impreza GT Turbo ervoor terug te kopen maar na verschillende te hebben bekeken en erin te hebben gereden is niet niks voor mij, het gaat ziek hard, geen wielspin maar daar houd het voor mij mee op :P Dus komt er weer een VW voor terug, zat te twijfelen tussen een Corrado (Vr6/G60) of weer een Mk.II GTI, puur voor fun want ik rij sinds 3 maanden elke dag met een busje van de zaak en echt tijd heb ik er niet voor. Deze ga ik maandag ophalen, plannen zijn einddemper vervangen voor een Groep A einddemper, sportstuurtje vervangen voor een oem stuurtje, xenon eruit en gewone H4 erin, verder moet ik het met de tijd wel bezien :P Net opgehaald, nog mooi wat prul erbij gekregen maar dat gaat op de grote berg : Vandaag de Corrado eens uitgeruimd en kwam nog mooi dingen tegen zoals G60 koplampen, schakelaars, dopjes en hendeltjes, geperforeerde schijven achter :O nieuwe G60 logo's in verpakking, nieuwe Corrado dorpelstickers, elec raam mech., Weitec verlagingset, G60 leder stuur etc tegen . Eigenlijk te goed en mooi om te slopen, vandaag eens gewassen en gekeken wat hij doet op de snelweg, Glader doet max 0.9 bar van Roma Tuning uit gereviseerd. Ook slopers moeten liefde krijgen :P Net echt :P Glazen kanteldakje fabrieksaf
|
||||
|
||||
Leuk wagenpark
Zo te zien zit er weinig roest op de corrado, is wel zonde om te slopen als hij nog zo goed is.
|
||||
|
||||
Hey Ricky, je hebt weer plannen genoeg
Begrijp dat die Corrado uit elkaar gaat?
|
||||
|
||||
Corrado is roestvrij, alleen een kleine inbraakschade op het rechterportier, wat zo opgelost is met antidiefstalplaatjes. Hij is eigenlijk te goed, geperforeerde schijven achter, spaghettistukje, 2delige velgen, elec glazen schuifdak, heb er nu de ori koplampen in gezet die erbij zaten en tis me toch eigenlijk wel een plaatje zo :P
@ Tim, Corrado gaat idd uit elkaar om mijn Golfje om te bouwen tot G60, alles wat ik niet gebruik gaat in de verkoop (:
|
||||
|
||||
Hoef verder geen uitgelegde reden voor het lange wachten te geven, dat is meer mijn probleem geweest. Heb hier de uitvoerdocumenten thuis liggen, morgen gaan ze naar het postkantoor:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zit wel op de verkeerde site op je pc
|
|||
|
|||
Gaan die velgen ook wel die nu onder de corrado zitten zo ja graag pb
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doh @ arjan, die grijze 2delige onder de Corrado zijn ook te koop ja, zie verkooptopic
|
||||
|
||||
Heb de originele G60 koplampen terug in de Corrado gezet, stukje beter (:.
Zit te twijfelen om de koplampen en de grille om te bouwen naar de Golf, ik weet dat het kan door je slotplaat aan te passen en een Jetta grillespoiler erop te zetten om de kier te dichten. Verder zoek ik nog een oplossing voor de intercooler, het liefst een originele Golf G60 intercoolerlijn mja, haast nie te vinden, wat zijn betere alternatieven?
|
||||
|
||||
Edward had ook een Corrado front en dat zat er erg netjes in.
|
||||
|
||||
front is zeker weer eens iets anders
intercooler kan je die van de corrado toch ook gewoon voor pakken?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nja, een Corrado intercooler zit links voor in een hoek en ben bang dat monteren knap lastig word wilt hij genoeg lucht krijgen ):
|
||||
|
||||
Vandaag de kabelboom eruit gehaald, de kabelboom van de ABS heb ik halverwege doorgeknipt want ik ga niet met ABS rijden, ga de rembekrachtiger van de GTI behouden maar wel over naar hydro koppeling. Morgen de pedalenbox en de schakeltoren eronderuit, kvs draineren, brandstofpomp en leidiingen eronderuit en dan is het blok klaar om eruit getakeld te worden, was vandaag geen doen met dit weer :P
En dan als er tijd is, hetzelfde doen bij de GTI, kabelbomen eronderuit, brandstofleidingen, pomp, kvs eruit, ecu eruit etc en anders volgend weekend.
|
||||
|
||||
Vandaag verder gegaan aan de Corrado, pompen zijn eruit, benzineleidingen eruit omdat die van een G60 groter zijn dan die van n GTI, schakeltoren eronderuit, uitlaat eronderuit, pedalenbox gaat eruit wanneer de motor eruit is, word nu nog tegengehouden door de stuurstang );
Morgen aan de GTI beginnen de kabelboom los te koppelen en voor het weekend moet de motor in de Golf liggen en dan 1 week om alles af te werken voor MIVW #geleende foto van monteurvriendkameraad
|
||||
|
||||
Hoi Rick,
Respect hoor zo op straat te klussen met dit weer Ik was gisteren avond in mijn koele garage bezig en zweet brak mij uit Leuk project, hoop dat je je deadline gaat halen. Je schrijft over de leidingen deze zijn bij GTI en G60 toch beide 8 mm?
|
||||
|
||||
Nee die van n G60 zijn dikker, van een GTI zijn ze 6mm en G60 8mm. (:
Maar het was idd ff gigantisch warm zo, MIVW is het doel maar zo niet dan kunnen we altijd nog naar Volkstyle :P
|
||||
|
||||
Quote:
gek eigenlijk; die van een G1 zijn namelijk al 8mm
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn vandaag binnengekomen! Hartstikke bedankt! |