|
||||
|
||||
Neem aan dat de shirtjes al betaald zijn voordat Russel ze opstuurd vanuit amerika en als ze dan door de duane teruggestuurd worden i.v.m. verkeerde documenten zal er een hoop heen en weer gemaild worden voordat er wat geregeld zal worden.
En wie is daar altijd de dupe mee?..... degene die een shirtje gekocht hebben. Succes iedereen met de afloop waarvan ik hoop dat het een goede zal zijn voor iedereen.
|
||||
|
||||
Quote:
normaal had meneer altijd het groootste woord, en nou is het stilletjes!!! popcorn and cola aanwezig |
|
|||
|
|||
het enige wat je hem kunt verwijten is het gebrek aan communicatie!
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me toch het allerbelangrijkste in dit verhaal
|
|||
|
|||
Ik geef het nog tot 2 maart. Daarna volgt aangifte van oplichting.
|
|
||||
|
||||
dat wat de douane e.d. uitspookt kan je hem de schuld ook niet van geven, maar het zijn momenteel aannames dat het e.e.a. is terug gestuurd.
Ik heb het van hem zelf nog niet gehoord.... En als er dan (ook weer "waarschijnlijk") zoveel gemaild wordt met de douane kan er op z'n minst hier ook wel een berichtje geplaatst worden!
|
||||
|
||||
Pff, nog steeds geen update van hem zelf en hij is al door meerdere mensen hierover aangesproken.
Stort dan gewoon ff dat geld terug, dan ben je overal van af.
|
||||
|
||||
Waarom sturen jullie niet eens een mailtje?
|
||||
|
||||
ik snap dat chris hier in eerste instantie weinig aan kan kan doen, wat betreft de douane, maar hij heeft wel een bepaalde verantwoordelijkheid hierin. hij zou ondanks t vele werken en weinig tijd toch echt ff moeten reageren, en mensen zouden niet achter hem aan moeten via mail,facebook enz.
|
||||
|
||||
Quote:
Hoeveel keer moet ik dat doen dan haha, ook daar reageert hij niet op.
|
||||
|
||||
Heren,
Ik heb gisteren even met chris gesproken en zal het gesprek hieronder invoegen. Kort samengevat: De spullen zijn teruggegaan naar de amerikaanse douane vanwege verkeerde papieren. Zijn inmiddels weer op weg naar hier en voor meer informatie mailen naar breadfan83 @hotmail. com Geen pb's sturen op het forum, want daar kan hij niks mee omdat hij niet op het forum kan. Hieronder het gesprek: Owja even vanaf onderop beginnen te lezen 00:02 26 feb. - thijstheunissen: No problemo 23:56 25 feb. - Chris Breadfan: Thanks 23:56 25 feb. - thijstheunissen: Kzal het doorgeven 23:55 25 feb. - Chris Breadfan: Daarom mogen ze me allemaal mailen 23:54 25 feb. - thijstheunissen: Uhuh is ook zker zo, meeste zegge ook van tis ni erg dat het lang duurt alleen hadden ze graag wat meer communicatie gzien 23:53 25 feb. - Chris Breadfan: Op t forum kunnen e heel goed brullen met zn allen 23:53 25 feb. - Chris Breadfan: Dennis was iig gelijk n stuk afgekoeld toen ik t hem uitlegde 23:52 25 feb. - thijstheunissen: No problem ik zorg liever ervoor dat je geen gezeik krijgt 23:51 25 feb. - Chris Breadfan: Ook voor t berichtje 23:51 25 feb. - Chris Breadfan: Bedankt 23:51 25 feb. - thijstheunissen: Zal ik doen 23:51 25 feb. - Chris Breadfan: Je mag t nog eens plakken als je wilt, daarop krijgen ze binnen 24 uur bericht terug 23:50 25 feb. - thijstheunissen: uhuh heeft daimy gedaan 23:50 25 feb. - Chris Breadfan: Mn mail staat er al op 23:50 25 feb. - thijstheunissen: Nee drm 23:50 25 feb. - Chris Breadfan: Mailen mogen ze me allemaal 23:50 25 feb. - Chris Breadfan: Ja, als ik niet op t forum kan, kan ik ook niet bij de PB's op t forum 23:50 25 feb. - thijstheunissen: al op 16mei blijkbaar 23:49 25 feb. - thijstheunissen: Ownee ene die een pb had gestuurd op forum 23:49 25 feb. - Chris Breadfan: That's it 23:49 25 feb. - Chris Breadfan: De 7e iets van de Pul, de 15e iets van n vriend van Erik, de 16e van n vriendin 23:48 25 feb. - Chris Breadfan: Nee, niks 23:47 25 feb. - thijstheunissen: Op 15-1 23:46 25 feb. - Chris Breadfan: Heb van John vd Wal iets gehad, en beantwoord 23:46 25 feb. - Chris Breadfan: Wanneer moet dan geweest zijn dan? 23:45 25 feb. - thijstheunissen: nee fb berigt 23:45 25 feb. - Chris Breadfan: Alleen van Dennis Mak 23:45 25 feb. - thijstheunissen: uhuh ksnap wel dat ze wille brulle maar kzou het zelf ook vervelend vinden als er geen berigt kwam van de organisator maar niet iedereen kent jou zoals ik jou ken he 23:45 25 feb. - Chris Breadfan: Geen mail gehad, ik heb nu net gekeken 23:44 25 feb. - thijstheunissen: Owkj ene cbdebruyn blijkbaar niet maar weet ni waar dat fout is gegaan 23:42 25 feb. - Chris Breadfan: Iedereen die me mailt of op Facebook aanspreekt krijgt altijd direct duidelijk reactie 23:42 25 feb. - Chris Breadfan: Maar t enige dat dat volk wil is brullen 23:42 25 feb. - Chris Breadfan: Ik kan nu effe niet op t forum 23:41 25 feb. - Chris Breadfan: Ik heb in al die dagen één mailtje gekregen 23:41 25 feb. - Chris Breadfan: Mn email staat er nou op, daar kunnen ze nu al vier of vijf dagen op terecht. 23:40 25 feb. - thijstheunissen: Kerel kzou egt es proberen te reageren op forum want zijn dr paar die gaan binnenkort aangifte doen omdat ze niks meer van jou horen |
|
||||
|
||||
bedankt voor deze berichtgeving - mijn naam wordt ook genoemd, maar heb met opzet nooit gemaild - ik refereerde aan de mails die door anderen verstuurd zijn en waar geen reactie op is gekomen.
Nogmaals; heb er alle vertrouwen in dat het ooit goed komt, maar bovenstaande info had gewoon eerder moeten komen! We wachten weer af (inmiddels m'n Golf verkocht dus iemand interesse in mijn shirt? )
|
||||
|
||||
Quote:
Dit inderdaad. Dan kan je wel roepen dat wij brullen, maar als je maanden lang niks van jezelf laat horen, is dat ook niet zo gek dacht ik? Ik vind het geen manier van handelen, beetje asociaal.
|
||||
|
||||
mijn naam is dus indd ook al genoemd en heb al meerdere malen contact gehad
gewoon buiten het forum om.. altijd direct en netjes antwoord!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ja heb contact gehad via het opgegeven email adres en bijna direct een mail teruggekregen. Dus als iemand beetje duidelijk info wilt van Chris zelf, gewoon even mailen.
|
|
|||
|
|||
Inloggen in je mail of inloggen op dit forum...Ik zie de moeite niet waarom hier niks gepost wordt als de mail wel gelezen wordt.
Zolang ik niks hoor, doe ik nog steeds aangifte. Het is geen moeite even een berichtje hier te posten als je toch al de mail leest en op internet zit. |
|
||||
|
||||
Beste c-bbs
Niet voor deze of gene, maar mail kun je op je telefoon binnen halen via een e-mailclient. Een geautomatiseerd programma. Dit forum bezoeken is niet op alle telefoons even makkelijk. Helaas in het geval van chris dus ook niet. Ik zou hem dus gewoon een e-mail sturen en dan is chris altijd bereid om een goed antwoord te geven |
|
||||
|
||||
Och je zou eens moeite moeten doen.........
|
||||
|
||||
Ook ik ben maar eens even in de "pen" gekropen:
hallo Chris, ook van mij even een bericht, ik volg de hele soap op het forum niet heel strikt maar zou wel graag weten waar de shirts blijven. Helaas kan ik niet begrijpen dat een mens niet ergens tijd heeft om even een reactie te posten, je zou er heel veel mensen wat geruster mee maken. Het verhaal dat je dat niet lukt vanaf de telefoon vind ik wat sumier, een PC is snel gevonden en met 5 minuten is een reactie klaat m.i. Anyway, jouw pakkie aan, graag reactie op mijn vraag Met vriendelijke groet, Huibert aka MK1-addict Binnen een dag zijn reply: Heej Huibert, De shirts zijn bij de Nederlandse douane vastgehouden en uiteindelijk terug gestuurd naar de douane in de VS. De omschrijving van de inhoud was blijkbaar niet in orde. Hoe het nu precies met de status van het pakje staat kan ik niet zeggen. Zover ik weet is het weer terug onderweg van de douane in Amerika naar de douane hier in Nederland. Daar zal het dan weer opnieuw beoordeeld worden op waarde, en dan hopelijk eindelijk naar mij verstuurd worden. Groeten, Chris. Geen reactie op mijn opmerking over het niet reageren op dit topic, voor de rest een keurig antwoord waar ik helaas nog geen zak voor koop overigens, maar wat moet ik anders dan wachten?? voor 4 tientjes een zaak beginnen? ze zien me aankomen dusss, we wachten maar weer af
|
||||
|
||||