|
||||
|
||||
Ik heb stiekem vernomen dat de Rallye een nieuwe eigenaar(resse) heeft gevonden?
|
|
||||
|
||||
Quote:
oh verkeerd begrepen sorry hahah
|
||||
|
||||
Ehhh gertjan... hebben wij elkaar gesproken dan?? wie is u?? (forum naam ken ik wel)
De auto is verkocht... nog VOORDAT MIVW begon... wel onder de vraagprijs (post het voor mensen die het de unieke MK2 te duur vonden) .. Liever de auto naar een liefhebber voor wat minder centjes dan de vraagprijs....
|
||||
|
||||
Nee wij elkaar niet maar de nieuwe eigenaar wel
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht wel van je dat je de nieuwe eigenaresse hebt verteld dat het een eis is bij de aankoop om op (mocht die er ooit komen) de volgende editie van Frisian Edition te komen met deze Golf Rallye Daniël
|
|
||||
|
||||
Quote:
precies! en gefeliciteerd!! en voor de mensen die jouw rallye te duur vonden..ik weet nog wel een te dure rallye te koop.. |
|
||||
|
||||
Hajee thanx voor de fotos... nou ja je kan contact opnemen met die persoon.. heel simpel ff een paar posten teruglezen...
@guido.. ik denk dat ik wel een shotgun ride krijg anders met de M3 op de vag wannabe parking.. @gertjan.. maybe we´ll meet sometime