|
||||
|
||||
Mooie foto's Peter!
|
|
|||
|
|||
dikk dikke bora op de achtergrond
|
|
||||
|
||||
Ook een Fire and Ice wordt af en toe gewassen
|
|
||||
|
||||
zocht laatst niet iemand deze?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=100023
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ze wel willen maar gaatje te veel Ook ik ben weer in bezit van een Fire&ice maar nu een Gti. Dus even onder de aandacht hier.
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 24-05-2012 at 20:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, Ruud_mkI heeft er ooit wel eens over gehad: 5-GAATS Estoril velgen voor op zijn Fire and Ice VR6!!! Nou Ruud, als je nog steeds wilt/zoekt, ze staan nu op marktplaats te koop !!! FF HIERO KLIKKEN!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
die link van mij werkt ook nog,was dus idd ruud die erom vroeg.
|
|||
|
|||
Dit topic nog eens omhoog krikken. Met een fototje van mijn Fire and ice GTI.
Ben eigelijk opzoek naar een nette motorkap in de juiste kleur. De kap die er nu op zit heeft lichte hagelschade en strak zetten heeft wienig zin... |
|
|||
|
|||
Ik zoek iemand uit Deventer die een Fire and Ice heeft.
Kent iemand hem? |
|
||||
|
||||
De laatste post van dit topic was uit 2013...
ik verwacht niet dat hierop nog gereageerd gaat worden. Vr.gr. van René
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
waarom niet? daar is het toch een forum voor.
|
||||
|
||||
Zijn er nog mensen hier met een Fire and Ice? en zijn er ook nog f&i spullen te koop?
|
|
||||
|
||||
Yep, ik heb nog een Fire and Ice.
Spullen voor een Fire and Ice is lastig aan te komen, maar op eBay komt nog wel wat voorbij.
|
||||
|
||||
Ik vind het leuk dat er nog steeds mensen een echte Fire and Ice hebben.
Ik zou zeggen: houd/maak hem origineel! Dit topic heeft echter niet zoveel fans meer.... sinds 7-2012 (ruim 5 jaar geleden) zijn er slechts 6 posts geplaatst...
|
||||
|
||||
Quote:
WEET DAT DIT EEN HEEEEEELE LATE REACTIE IS, MAAR TOCH LEUK! Inmiddels heb ik de GTD een 2 jaar geleden verkocht na 2,5 jaar in bezit te hebben gehad, reed toen woon/werk ermee, super fijne auto! Verkocht aan iemand in Amersfoort. Ik heb er toen een Twingo dak ingezet omdat de binnenhemel al kapot was na lekkage van een after market dakje: Dikke uitlaat is er later nog afgegaan :
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
||||
|
||||
mooi. 5-deurs is ook nog eens schaars.