|
||||
|
||||
mensen die tdi/gti's hebben en ander snel spul die met 60 de snelweg op rijden en ik erachter zit met me 3bak aut jetta die de invoegstrook nodig heeft om snelheid te maken en dat die mensen op het laatste moment ineens vol op het gas gaan en jij maar hopen dat je nog een beetje snelheid krijgt om in te voegen.
|
||||
|
||||
Is toch hetzelfde als hier op het forum.
Je bied velgen aan voor € 175,- en dan pm's met; Voor € 100,- kom ik ze halen want ze zullen wel in de weg liggen. Heb het al een paar keer gedaan bij dit soort volk--> pm terug met kom ze maar halen, en als ze op de stoep staan--> Ik heb me bedacht, prettige reis terug.
|
||||
|
||||
Ik had laatst mijn vaal roze polo op "speurders" staan voor 950. daar kon natuurlijk wel wat vanaf.. maar oke.. krijg ik een email:
"Ik moet hem nog naar de poetser brengen dus ik bied 500." heb ik terug gestuurd. je kan hem ook zelf poetsen. voor 750 mag je hem ophalen. vent helemaal geirriteerd. veel teveel geld voor een roze polo.. hahahaha |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een goeie.. gaat ik ook een keer proberen
|
||||
|
||||
Quote:
Reken maar, dat als ik daarna de kans krijg er voorbij te komen dat ik dat doe en ze langs de kant zet. 't Schijnt echt taboe te zijn hier in dit land om verdomme eens dat gaspedaal in te trappen. Stelletje vreselijk trage opoes achter 't stuur allemaal.
|
||||
|
||||
Mag je wel een keer achter mij aanrijden op de invoegstrook hoor
|
||||
|
||||
erger me indderdaart elke dag ook dood aan de trage mensen hier rijden ze op een 100 weg 85 maar bij de 70 stukken wel stug 85 blijven rijden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij wel eens van het begrip anticiperen gehoord? Je wéét dat je de hele vluchtstrook nodig gaat hebben, en toch sluit je jezelf op achter iemand anders. En daarna is het zijn schuld dat jij niet in staat bent deugdelijk auto te rijden Ik rij met een TDI die best vlot is, ik rij met een kever die niet heel vlot is (zelfs met caravan erachter), en al jouw problemen heb ik niet. Hoe kan dat? Vooruit denken heeft er iets mee te maken, en bumperkleven met minder vermogen dan je voorligger is niet vooruit denken.
|
||||
|
||||
Geen appels met anticiperen vergelijken
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij snap je niet helemaal, ik heb niet heel de vluchtstrook nodig want daar mag je niet op rijden . ik heb het over mensen die tot aan het puntstuk 60 rijden en dan pas gas beginnen te geven, en mijn auto is niks mee btw. maar je snapt toch wel dat dat irritant is en anders ben jij zo'n irritante tdi rijder
|
||||
|
||||
Quote:
Je hoort je snelheid gewoon aan te passen op het verkeer dat op de baan rijdt waarop je gaat invoegen. Fijn dat diegene vóór je een snelle auto rijdt en geen last heeft van het feit dat ie met woonerf-snelheid de oprit oprijdt, om op de laatste tien meter op te trekken. Maar zou fijn zijn als ie dan een beetje rekening houdt met die hele stoet auto's achter hem die dat misschien niet kunnen. Schijnt dat het normaal is dat automobilisten stuk voor stuk denken alleen op de weg te zijn, of dat die twintig auto's achter die zondagsrijder hun rijgedrag moeten aanpassen aan die ene persoon. Maar goed, ik zal in toekomst ook afremmen bij iedere auto die ik ga inhalen op de snelweg, want het zou maar eens zo kunnen zijn dat ie naar links gaat zonder richting aan te geven, en daar kan ik me best op aanpassen... vind jij. Op de rijlessen is me anders geleerd, maar goed. Verkeersregels zijn ook niet echt regels, meer... richtlijnen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
mensen die in de invissible modus staan hier op het forum
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mensen die zich ergeren aan dingen waarvan ik het kwade niet kan inzien maar eh... wat is daar erg aan? dat je niet kan zien of iemand op dat moment online is of niet?? I don't get it..
|
||||
|
||||
stiekume gluurders zijn het
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ERGER mij er gewoon aan,en wou het ff kwijt in het ERGERnistopic zoals Pieter zegt,stiekeme gluurders zijn het |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe weet je dan dat ze er zijn?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
als er gepost word |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
precies. JIJ, onahankelijk wie er voor je zit. Of dat nou een dikke gti is zit die ervoor kiest langzaam op gang te komen op de invoegstrook of een zwaarbeladen vrachtwagen, dat moet voor je eigen weggedrag niet uitmaken. Dus netjes afstand houden zodat je daarna wel snelheid kan maken |