|
||||
|
||||
heel gaaf geheel word het zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik kom snel even naar je bus kijken.
|
|
||||
|
||||
Wauw, mooi geworden zeg!
|
||||
|
||||
Super stoer bussie!
|
||||
|
||||
vet ding hoor
had je ook blauwe koplampringen overwogen? dikke wielen cheers Renka |
|
||||
|
||||
Knappe bus zo Chris !! Vind die blauwe kleur super op een T2
|
||||
|
||||
Quote:
Geen seconde...wit zat vanaf moment 1 al in mn hoofd.. :-)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Mooie kleur, erg mooie bus geworden zo
|
|||
|
|||
ik ben een van de eigenaren van deze bus geweest. om precies te zijn de derde eigenaar in nl., volgens mij de vierde totaal.
dit is overigens de enige auto waar ik ongelovelijke spijt heb dat ik hem verkocht heb...(en ik heb er al veel gehad) mooie bus...jammer dat je hem een andere kleur hebt gegeven, maar eindelijk iemand die de bus in zo'n mooie staat terugbrengt. hier ga je nog heel veel plezier mee hebben... |
|
||||
|
||||
Welkom Rhaco, heb jij hem aan Richard verkocht?
|
|||
|
|||
dat durf ik zo niet te zeggen...zou zomaar kunnen.
hij is naar den haag(of omstreken) gegaan. zover ik weet is hij geimporteerd door hans, vervolgens verlaagd bij de boxer in tilburg. hij heeft hem verkocht aan peter uit breda en daar heb ik hem van(gek genoeg weet ik die namen dan weer wel...) ben er zelfs nog even mee bezig geweest om hem terug te kopen, maar de schade op het voorpaneel(is erin gereden toen ik ermee bezig was) schrok me toch wel af... ik had nooit verwacht dat dat er zo mooi uit te kloppen was. |
|
||||
|
||||
Leuk al die info :-) Toevallig nog foto's uit die tijd?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Al die namen die je noemt zitten hier ook op het forum, en Richard (Scumbag hier) woont inderdaad regio DenHaag. Daarna Klaas en Chris dus de hele NL geschiedenis zit nu hier,... Leuk.
|
|||
|
|||
@chris: ik had wel foto's op m'n laptop, maar toen die crashte was het over natuurlijk.
toevallig ging ik op zoek op internet naar foto's omdat ik het met een collega over auto's had die we vroeger hebben gehad. op een of andere manier is het toch moeilijk uit te leggen hoe deze bus eruit ziet... ben dus op zich wel blij dat je zo'n project logboek bijhoud... |
|
||||
|
||||
Busje is bijna 'klaar'..
Alleen de portierbekledingen er nog op..en de voorste kentekenplaat,maar voorlopig laat ik die achter de voorruit...Blijft een hobby, dus met de tijd ga ik ook de laadruimte wat 'aftimmeren'...moet wel een werkbus blijven
|
||||
|
||||
Top busje chris, zonder kentekenplaat is dat neusje indd veel beter
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep bus komt van Raoul uit belgië en is door mijn maatje Hans geïmporteerd.Ik heb hem samen met Ron ( de boxer) verlaagd. Hij heeft hem door verkocht aan Metpeter hier op het forum en daarna is hij weer door verkocht aan iemand waarmee ik op school gezeten heb Michael
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by Tiki Madness : 02-05-2012 at 23:08. |
|
||||
|
||||
He Chris, ik heb nog wel ergens wat 'echte' foto's liggen, ik zal ze eens zoeken en posten als dat lukt.
Busje ziet er schôn uit, complimenten!
|
||||
|
||||
Gave bus. Super kleur ook.
|
|
|||
|
|||
wow