|
|||
|
|||
Lovely!
|
|
|||
|
|||
mijn jetta
|
|
||||
|
||||
Broer en Zus..........
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is stoer !
|
|||
|
|||
Beiden van jezelf Henk?
Zou de Zilverkleurige staaltjes wel eens op de witte willen zien. Dikke jetta's iig, ben normaal niet zo van verbreed staal op een Golf/ Jetta II. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx. Yep. Witte is van de vrouw en staat btw te koop. |
|
|||
|
|||
Grappig in een gezin twee dezelfde auto's.
Had die witte niet ooit een Recaro interieur? kenteken komt mij bekend voor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx. In de witte zat voorheen een "edition" interieur in, maar heb ik er uitgehaald en een origineel interieur voor terug geplaatst. Vond ik persoonlijk zelf mooier. Vandaag de blauwe Jetta voor het eerst na aanschaf en nadat hij eindelijk klaar is even van binnen en buiten schoongemaakt en gewassen. |
|
|||
|
|||
Nice!
Je hebt twee dikke mk2 staan |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx. Wil ze beide nog als het lukt samen op foto hebben staan. (voordat de witte die te koop staat straks eventueel verkocht is) |
|
|||
|
|||
Henk stap je over van wit naar blauw?
Witte doet het meer voor mij zoals ze er beiden nu bij staan. Weet iig weer waar de auto mij bekend van voorkwam. Gaat al even mee in de *KUCH* scene. Wel gaaf dat je op beiden dezelfde set staal (in zo te zien exact dezelfde maten) hebt gemonteerd. have fun met de neiuwe aanwinst. Zit iig lekker in de lak op de foto's
|
||||
|
||||
Quote:
Nee de witte Jetta van de vrouw staat te koop of haar zwarte Bora. Een van beide moet als eerst weg en staan beide in de verkoop! Last edited by henkwassenaar : 16-02-2013 at 18:07. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weer een dikke Jetta Jan..........
|
|
|||
|
|||
Thanx Henk, nog ff wat dingetjes afwerken maar in grote lijnen ben ik al aardig tevreden !
|
|
|||
|
|||
Dikke jetta's hoor
@Tiefflieger: Knap hoe die was en wat je er van gemaakt hebt.. Waar vinden jullie zulke pareltjes toch.. |
|
|||
|
|||
Zeker, alle 3 de jetta's mogen er wezen btw
|
||||
|
||||
Mooi ding Jan .. less is more!
Alleen nog wat 'less' bodemspeling
|
|||
|
|||
Idd Misha, zou mooi zijn maar heb nu al moeite om de straat in en uit te komen
|
|
|||
|
|||
Quote:
en vooral bij jou in de buurt is het feest met die k*tdrempels! maar staat er weer super bij Jan!