|
||||
|
||||
dikke bak kerel.. wil ik wel eens en rondje naast zitten als ik de verhalen mag geloven
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, hhahaha valt wel mee hoor Maar kunnen zekers wel eens een blokje om Moet wel goed komen. |
|
||||
|
||||
ja ja de linker baan is voor japie en dan kom ik met mijn golf.
|
|
|||
|
|||
sjocht er wer keurig ût Siep!
en met Johan op de Linkerbaan klinkt leuk,maar dan wil ik naast Johan zitten,kan Richard naast jou zitten |
|
||||
|
||||
ja dat moet maar een keer guido dan kan je lachen wat word dat dan een feest op de weg achter siep aan
|
|
|||
|
|||
Quote:
gaan we doen Johan! |
|
||||
|
||||
Super auto geworden man!
De wielen staan hem ook goed. Gister was Bram hier nog om de intercooler te halen en hebben we het nog even over je auto gehad , hij vertelde idd al dat de 1e versnellingsbak al om zeep geholpen was. DIKKE NM'ers ha ha.. Gr Jan.
|
||||
|
||||
Quote:
komt goed.. mijn zus woont in hallum, dus komt wel goud
|
||||
|
||||
Godver, ziet er goed uit Siep!
|
||||
|
||||
strakke bak vent
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Guido Kennen wel een keer weg te scheuren Hij loopt nu teminste over de 200 GAS is alles |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje vind de wielen ook strak! Okee de gekke Brammetje Die gaat binnen kort ook los ja En ja als ik het gas in druk staat ie te stuiteren zo graag wil ie weg, dus is het niet vreemd dat er dan eens een bak sneuveld Maar goed weet nu waar deze bakken tekrijgen zijn, dus geen stresss..... |
|
|||
|
|||
Quote:
We hebben het er volgend weekend in Leeuwarden wel ff over Siep en idd GAS is alles! en een gang os een koegel |
|
||||
|
||||
Quote:
Okee, moet je eens een belletje doen als je hier heen komt |
|
||||
|
||||
En voor de rest iedereen badankt voor de complumenten
Zal binnen kort weer eens wat fototjes maken. Moet ook nodig weer eens met mijn Golf 1 topic bezig, ligt ook een buld stof |
|
||||
|
||||
Quote:
komt goed |
|
||||
|
||||
Nou hier weer eens een reactie
Laatste tijd niet heel veel meer gedaan aan de TDI behalve RIJDEN De Golf 2 TDI staan nu te koop Dusssss zal vande week nog ff wat nieuwe foto,s maken! Golf gaat weg om dat ik mijn zinnen heb gezet op een T3 bus fotos volgen gr Jap Last edited by siepgti1978 : 11-09-2011 at 15:19. |
|
|||
|
|||
mac jappies bang bus
|
||||
|
||||
Quote:
Zekers jongU Kunnen Alie en ik daar mooi volgend jaar met edition38 in slapen |